Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:02:53 GMT

واقعه دوم بهمن سند ماندگار مقاومت مردم ارومیه است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۸۱۷

واقعه دوم بهمن سند ماندگار مقاومت مردم ارومیه است

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعه دوم بهمن سند ماندگار مقاومت مردم ارومیه است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا بابیان اینکه حماسه دوم بهمن سندی از مقاومت و ایستادگی ملت غیرتمند و ولایی ارومیه است، تصریح کرد: مردم ارومیه به رهبری مرحوم شیخ حسنی حماسه ای ماندگار و به یاد ماندنی خلق کردند که نقشی بزرگ در تسریع روند  پیروزی انقلاب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم طاغوت خاطر نشان کرد: حماسه دوم بهمن نماد استقامت ، عزت و ایستادگی یک ملت برای رسیدن به اهداف و آرمان های خود است.

حجت الاسلام ذاکر یاد آور شد: حماسه دوم بهمن نشان داد اگر اراده قوی باشد و در هدف ثابت قدم باشیم می توانیم مقابل همه رژیم های تا دندان مسلح پیروز شویم.

وی ادامه داد: نیاز است دوم بهمن به عنوان روز فرهنگی ارومیه به طور شایسته و ویژه به کشور، همچون سایر قیام هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بودند، تببین و مطرح شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مردم ارومیه دوم بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!