Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@12:20:17 GMT

تیپ پوریا پورسرخ در خارج از کشور!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۸۷۲

پوریا پورسرخ  بازیگر سینما و تلوزیون است .  پوریا پورسرخ  بازیگر محبوب سینما است .  پوریا پورسرخ  در سریال کیمیا به محبوبیتش اضافه شد.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 است. پوریا در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد. پوریا پورسرخ مجرد است. بسیار به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند. در خانواده پوریا پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه هستند.

پوریا پورسرخ در کنار باربی خانم+عکس دوران کودکی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در کودکی بسیار شروشیطان بوده. البته با همه این تفاسیر درسهایش عالی بوده. از بس که درسهایش خوب بود به سادگی وارد دانشگاه شد. پوریا پورسرخ بر خلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد. علاقه زیاد پوریا پورسرخ نسبت به رشته تحصیلی اش انقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد. حتی بعد ازاخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. از انجا که پدر پوریا پورسرخ در شرکت نفت بوده دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است. پوریا پورسرخ دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است. پوریا پورسرخ دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است. پوریا پورسرخ دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم، فارغ التحصیل شد.

عروس خارجی پوریا پورسرخ + عکس کیس مناسب برای ازدواج

پوریا پورسرخ هنوز هم مجرد است و به همراه خانواده اش در جردن زندگی می کند. پوریا پورسرخ هنوز برای ازدواج تصمیمی نگرفته، علت اصلی این تصمیم را هم شرایط فعلی مدشده در بین جوانان اعلام می کند. به نظر پوریا پورسرخ در دوره ای که مد شده اتومبیل شما چیست؟ منزلتان کجاست؟ کجا مسافرت می روید و این سوالها بین دختر و پسرها مد شده ادم به اسودگی نمی تواند کیس مناسب خود را پیدا کند. پوریا پورسرخ می گوید:به محض این که کیس مناسبم را پیدا کنم و از همه جهات ببینم که با هم هماهنگی و تفاهم داریم مطمین باشید که معطل نخواهم کرد. به نظر پوریا پورسرخ که در محله جردن تهران می نشیند اصلا مرزبندی های شمال شهرو پایین شهر بی معنی است.

مراسم ازدواج پوریا پورسرخ + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟

خانم معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه‌های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کار‌های علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست. (دو فرزند دیگر در کودکی درگذشته بودند).

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود، اما برای اولین بار اول آبان ۱۴۰۰ و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی گفت‌وگویی با او منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جا‌هایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می‌کرد.

درباره فرزندان چنین گفته بود: «خدا چهار فرزند به من داد که دو تا از آن‌ها از دنیا رفتند و الان تنها حسین و مریم برای من باقی مانده‌اند. هر دو دختر بودند و یکی در ایران و یکی در نجف از دنیا رفت. اولی چند روز بعد از به دنیا آمدن از دنیا رفت و علتش هم این که اوضاع ما در آن ایام به خاطر مسائل انقلاب خیلی ناجور و نامناسب و دگرگون بود و در همان ایامی که تازه این دختر به دنیا آمده بود، نیرو‌های دولتی وارد منزل ما شدند و هول و هراس ایجاد کردند و حال خود من خیلی بد و خراب بود و شاید این بچه بر اثر همان مسائل مُرد و از دنیا رفت.

دومی هم بلافاصله بعد از تولد و بر اثر یک بیماری کشنده از دست رفت؛ البته برخی به من می‌گفتند که این فرزندم، پسر بوده ...»

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟