Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:52:57 GMT

بازگشایی گردنه خوش ییلاق در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۴۱۲۸

بازگشایی گردنه خوش ییلاق در شاهرود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان -از روز پنج شنبه و به منظور تامین ایمنی سفر، محور‌های شهمیرزاد _ کیاسر، چشمه علی دامغان _ کیاسر، دیباج _ گلوگاه، شاهرود _ توسکستان و شاهرود_ آزادشهر مسدودبود .

تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: گردنه خوش ییلاق در مسیر شاهرود - آزادشهر بازگشایی شد.

سایر مسیر‌های اعلام شده همچنان مسدود است و با هماهنگی استان‌های همجوار و پس از فروکش کردن کولاک برف و بهبود شرایط جوی بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی در مسیر‌های استان سمنان گزارش نشده و داشتن زنجیر چرخ برای تردد در جاده‌های این استان الزامی است.

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۳۶ خودرو در مسیر‌های برف گیر این استان گرفتار شده بودند و امدادگران هلال احمر زمینه اسکان ۶۳۴ نفر و انتقال به مکان امن ۵۰۷ نفر از مسافران را فراهم کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش برف بهاری در گردنه چری
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است