Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:20:43 GMT

ممکن است اینفانتینیو به ایران نیاید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۰۰۷

ممکن است اینفانتینیو به ایران نیاید

احسان اصولی، عضو هییت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال حضور یا لغو سفر جانی اینفانتینو رییس فیفا در ایران توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی در برنامه صبحگاهی شبکه سه در خصوص حضور رئیس فیفا در ایران گفت: ایشان در دیداری که با رئیس فدراسیون در قطر داشتند قول داده بودند برای بازی ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات تشریف بیاورند و برنامه‌ریزی‌ها هم در این مورد صورت گرفت اما حالا با توجه به محدودیت‌های کرونا زمزمه‌هایی در خصوص انجام شدن یا نشدن آن راه افتاده ولی هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد اهمیت حضور اینفانتینو گفت: حضور ایشان در ایران باعث می‌شود خیلی از موارد را با او در میان بگذاریم و با دستور مستقیم آقای اینفانتینو آن‌ها را حل کنیم؛ به خصوص بحث پاداش‌هایی که در فیفا داریم ولی به دلیل تحریم‌های ظالمانه از دسترس ما خارج است. آقای اینفانتینو هم تلاش‌هایی در این زمینه داشته و حتی شنیدم که در دوره گذشته، جلسه‌ای را در ترکیه برگزار کرده و پی‌گیر این موضوع بوده و میان روسای جمهوری که آنجا بودند طرح موضوع کرده ولی جواب منفی شنیده است. این رویکرد دوگانه‌ای است که آقایان دارند و از طرفی فوتبال را غیر سیاسی می‌دانند و از طرف دیگر کاری سیاسی را با تحریم ورزش ما انجام می‌دهند. همانطور که می‌دانید منابع باشگاه‌های ما در ای‌اف‌سی بلوکه شده و همینطور منابع تیم ملی در فیفا و ای‌اف‌سی، که این‌ها اتفاق بد و ناخوشایندی است‌. 

 

او در خصوص حضور تماشاگران برای بازی‌های تیم ملی گفت: مهم‌ترین بحث حضور تماشاگر در استادیوم به پروتکل‌های بهداشتی و امیکرون مربوط است و تصمیمی است که ستاد کرونا باید در این خصوص بگیرد. هر نوع برنامه جمعی باید مصوبه ستاد کرونا را داشته باشد ولی در این خصوص هنوز ستاد چیزی به ما اعلام نکرده است.

احسان اصولی فدراسیون فوتبال فیفا جانی اینفانتینو(رئیس فیفا)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان اصولی فدراسیون فوتبال فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد