Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:44:42 GMT

لیگ NBA؛ پیروزی گلدن استیت در ثانیه پایانی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۲۴۴

لیگ NBA؛ پیروزی گلدن استیت در ثانیه پایانی

تیم‌های بسکتبال گلدن استیت وریرز و لس‌آنجلس لیکرز با عملکرد خوب ستاره‌های خود در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش  سه" و به نقل از تسنیم، تیم گلدن استیت وریرز در چهل و ششمین بازی خود در فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، میزبان هیوستون راکتس بود و موفق شد با هنرنمایی استیفن کری به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

بازی تا ثانیه‌های پایانی 103 بر 103 مساوی بود که شوت 2 امتیازی  ثانیه پایانی کری، نتیجه را به سود وریرز رقم زد. ستاره گلدن استیت 22 امتیاز و 12 پاس گل در این بازی داشت.

 

در بازی دیگری که در اورلاندو برگزار شد، تیم میزبان از لس‌آنجلس لیکرز، شکست خورد. لبران جیمز 29 و کارملو آنتونی 23 امتیاز برای لیکرز در این دیدار کسب کردند.

 

تیم بروکلین نتس هم با 37 امتیاز، 10 ریباند و 11 پاس گل جیمز هاردن مقابل سان آنتونیو اسپرز به پیروزی رسید. کایری اروینگ نیز 24 امتیاز دیگر برای نتس به دست آورد.

 

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است: 

لیکرز 116 - اورلاندو 105
شیکاگو 90 - میلواکی 94
بروکلین 117 - سان آنتوینو 102
اوکلاهماسیتی 98 - شارلوت 121
کلیپرز 102 - فیلادلفیا 101
پورتلند 109 - بوستون 105
تورونتو 109 - واشنگتن 105
ممفیس 122 - دنور 118
دیترویت 101 - یوتا 111
هیوستون 103 - گلدن استیت 105
میامی 108 - آتلانتا 110

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس