Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:18:42 GMT

رفع مشکلات شهرهای عالی شهر و چغادک با جدید دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۸۴۹

رفع مشکلات شهرهای عالی شهر و چغادک با جدید دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرهای عالی شهر و چغادک اظهار داشت: در دولت قبل نشست‌هایی را در چغادک با شورای شهر و در عالی شهر با شهردار و شورای شهر سابق عالی شهر داشته‌ایم و مسائلی مطرح شد و متعاقب آن در استانداری و فرمانداری شهرستان بوشهر جلساتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت جدید و مدیران تازه نفس، این جلسات استمرار پیدا کرده تا با یک نگاه جدید به موضوعات توجه کنیم و مسائل را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری با بیان اینکه ما به جز خدمت به مردم مأموریتی نداریم اذعان کرد: برای حل مشکلات باید اول همه ظرفیت‌ها و جزئیات آن را شناسایی کنیم و با هماهنگی بین دستگاه‌ها برای حل آن مسائل برنامه‌ریزی کنیم، خوشبختانه فرماندار جدید بوشهر با همه توان و تجربه‌ای که دارند تلاش می‌کنند تا در این زمینه حرکت‌های جدی صورت بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا جلساتی با دهیاران و شوراهای محترم روستاها را در فرمانداری بوشهر داشته‌ایم که به کمک بخشداران مشکلات بررسی و اولویت‌بندی شده است و با هماهنگی مدیران اجرایی به دنبال حل این مشکلات هستیم.

جمیری بابیان اینکه در بازدیدهای میدانی از شهرهای چغادک و عالی شهر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرها قرارگرفته‌ایم گفت: فلسفه تشکیل این جلسات، دسته‌بندی و اولویت‌بندی مسائل است و هر کس بداند که وظیفه‌اش در حل مسائل چیست، بنده با تکرار جلسات موافق نیستم اما با بلاتکلیف ماندن مسائل و امور هم موافق نیستم، این‌طور نباشد که امروز مسئله‌ای مطرح شود و چند وقت دیگر دوباره بخواهیم آن را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: این‌گونه از جلسات را در سه حوزه انتخابیه داشته‌ایم و به جد پیگیر رفع مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای این سه شهرستان هستیم، سعی ما بر این است که مشکلات را شناسایی کنیم و وظیفه خود را در پیگیری آن‌ها بدانیم و دنبال کنیم.

در پی بازدید میدانی نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم از شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساختی و عمرانی شهرهای چغادک و عالی شهر در فرمانداری بوشهر با حضور فرماندار شهرستان بوشهر، اعضای شورای اسلامی و شهرداران شهرهای چغادک و عالی شهر، بخشداران مرکزی و بخش چغادک و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5405866

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه دیلم عبدالکریم جمیری فرمانداری بوشهر مجلس شورای اسلامی استانداری بوشهر بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی سیل کرمان ویروس کرونا برف و یخبندان سیل هرمزگان امداد رسانی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری شهرستان بوشهر عالی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصاد دریاپایه در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی توسعه تولید با مشارکت مردم را یک اولویت بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های اقتصادی متعددی با مشارکت مردم در استان بوشهر در حال اجرا است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر ۲ شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

کد خبر 6090289

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است