Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:14:43 GMT

بازگشت «تجلی اراده ملی» به جشنواره چهلم فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۲۱۴

بازگشت «تجلی اراده ملی» به جشنواره چهلم فیلم فجر

به گزارش ایرنا از جشنواره فیلم فجر، ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به منظور گسترش ارتباط دو سویه میان سینماگران و دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های علاقمند به فرهنگ عمومی و حمایت از موضوعات ارزشمند با بیان هنری و خلاقانه سینمایی، بخش تجلی اراده ملی را با مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مراکز و موسسات دولتی و نیز شرکت‌ها، دفاتر و مجامع بخش خصوصی، برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این خبر، در این بخش به روال سال‌های گذشته، دستگاه‌های متقاضی مشارکت در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، با معرفی هیأت داوران و تامین جوایز در قالب شیوه‌نامه جشنواره فجر، امکان تماشا و داوری آثاری را که در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) پذیرفته شده‌اند، در محدوده مأموریت‌های موضوعی و سازمانی در اختیار خواهند داشت و در پایان، با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان متبوع، طی مراسمی با حضور مقامات، هنرمندان و رسانه‌ها به فیلم‌های منتخب از نگاه خود، جوایزی اهدا خواهند کرد. 

فراخوان شرکت در این بخش، در سایت جشنواره منتشر شده و متقاضیان جهت اعلام وضعیت حضور در این رویداد، تا پنجم بهمن ۱۴۰۰ فرصت خواهند داشت.

بخش تجلی اراده ملی از دوره ۲۵ به عنوان بخش جنبی جشنواره فیلم فجر -به جز دوره‌های ۲۷، ۳۳، ۳۴، ۳۵ و ۳۹ برگزار شده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر فیلم اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم اکران فیلم جشنواره فیلم فجر فیلم اکران فیلم جشنواره فیلم فجر تجلی اراده ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!