Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:39:22 GMT

استان بوشهر در دیماه یک فوتی کرونایی داشته است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۷۴۰

استان بوشهر در دیماه یک فوتی کرونایی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: سویه امیکرون در سطح دنیا در حال گسترش است و در کشورهای همسایه ما هم شیوع گسترده‌ای پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: ارزیابی که از وضعیت کشور صورت گرفته بیانگر گسترش این سویه کرونا در سطح کشور است و در استان بوشهر نیز همین‌طور است و نسبت به هفته‌های قبل درگیری‌های استان در این بیماری بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اقدامات پیشگیری از کرونا در استان را ضروری دانست و ادامه داد: باید از پیشرفت این بیماری جلوگیری کنیم و مردم نقش مهم و اساسی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه مردم باید واکسیناسیون را جدی بگیرند و در سریع‌ترین زمیان اقدام کنند افزود: همه واکسن‌ها در استان موجود است و مردم نسبت به دوزهای دوم و سوم اقدام کنند تا شاهد کاهش بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا باشیم.

محمدی‌زاده تعداد فوتی‌های کرونایی استان بوشهر در دیماه امسال را یک نفر عنوان کرد و گفت: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی‌های کرونایی در استان بوده است.

وی رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را عاملی مهم برای جلوگیری از انتقال بیماری دانست و بیان کرد: باید از برگزاری تجمعات پیشگیری شود تا شاهد گسترش بیماری نباشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مراسم ختم اموات ممنوع شده و از همه افراد می‌خواهیم که از برگزاری این برنامه‌ها پرهیز کنند و دیگر برنامه‌ها نیز در فضای باز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر ۱۲۰ هزار نفر فاقد بیمه درمانی هستند، اظهار داشت: این موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های فراوانی به این افراد وارد شود که بیمه سلامت را مأمور کردیم این افراد را فراخوانده و تحت پوشش بیمه قرار دهد.

محمدی‌زاده تاکید کرد: افرادی که فاقد بیمه هستند با مراجعه به بیمه سلامت خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند.

کد خبر 5405916

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ویروس کرونا بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی سیل کرمان ویروس کرونا برف و یخبندان امداد رسانی سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اتلتی‌ها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول اتلتیکو مادرید برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به اتلتیکو مادرید رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول روخی بلانکوس را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند