Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با به ثمر رسیدن پروژه های دهه مبارک فجر، بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 98/44درصد افزایش خواهد یافت.به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام خبر فوق گفت: در ایام دهه فجر امسال در بخش روستایی گاز 44 روستا به بهره برداری رسیده و عملیات گازرسانی در 7 روستا نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سیّد رضا رهنمای توحیدی افزود: هم اکنون یک میلیون و 710 هزار مشترک در قالب 326219 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی هستند که با احتساب پروژه های دهه مبارک فجر، 990 خانوار جدید به این شمار بهره مندی افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی شهری و روستایی به زودی اتمام خواهد یافت، اظهار داشت: پروژه های مقاوم سازی شبکه و خطوط گازرسانی و حفظ و نگهداری تأسیسات، مهم ترین پروژه های عمرانی شرکت گاز پس از بهره مندی خانوارها خواهد بود.
توحیدی ادامه داد: برای تأمین گاز خانوارهای روستایی پروژه های دهه فجر، 190 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین گاز تولیدی و صنعتی در استان اشاره و تصریح کرد: تا کنون حدود 10 هزار واحد صنعتی جزء و عمده به مدار مصرف گاز شهری متصل گردیده و نزدیک رسانی گاز به بخش های صنعتی مصوبه شورای اقتصاد 67 درصد تحقق یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: دهه فجر، فرصتی است تا با ارائه گزارش اقدامات خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، امید و نشاط مردم شریف استان را زنده نگه داشته و با ارتقای کمی و کیفی خدمات و حفظ ارزش های نظام خدمت رسانی صادقانه به مردم، سهمی در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره مندی خانوارهای روستایی شرکت گاز آذربایجانشرقی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال

 غفارزاده در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت  آب منطقه‌ای که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت منابع آب تبریز اظهار کرد: متاسفانه نبود رینگ به دور کلانشهر تبریز تامین آب شرب سال قبل را مشکل‌ کرد در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر مسافت به اتمام رسیده و در برنامه داریم تا رینگ شرقی را قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم بارش‌های اخیر با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به رواناب تنها ۵۲ درصد مخازن سد‌های استان پر شده اضافه کرد: سال گذشته سال بسیار سختی بود و با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب مدیریت کنیم.

وی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و گاه مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: علی‌رغم باور عمومی بارندگی‌های پراکنده روز‌های اخیر اثربخشی ناچیزی بر مخازن سد‌ها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری یاریگر کارکنان صنعت آب استان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال