Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک گفت: امکان موقعیت‌یابی تماس گیرندگان تلفن همراه با آتش نشانی اراک فراهم شده است.

ابوالفضل عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به رویکرد جدی شهردار اراک برای تحقق شهر هوشمند، در خصوص امکان موقعیت‌یابی تماس گیرندگان تلفن همراه با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی از این امکان برخوردار شده که حین تماس افراد با سامانه ۱۲۵ موقعیت مکانی آنها را به دست آورد تا بتواند زودتر به محل حادثه رفته و اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که با تلفن‌های همراه با آتش نشانی تماس گرفته می‌شود، لوکیشن فرد تماس گیرنده برای سازمان آتش نشانی به صورت دقیق نمایش داده می‌شود و از این طریق ناجیان همیشه در صحنه ۱۲۵ اراک، زودتر به محل حادثه رفته و امداد رسانی به حادثه نیز تسریع می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک با اشاره به اینکه پیگیر برخوردار شدن از موقعیت یابی تماس‌های دریافتی از طریق تلفن ثابت نیز هستیم، تاکید کرد: امکان تشخیص موقعیت به شدت در تسریع امداد رسانی در حوادث مؤثر است.

کد خبر 549372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اراک کلانشهر اراک اراک شهرداری اراک آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سامانه 125 سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موقعیت یابی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد