Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مشکلات روحی و روانی ایلیچیچ باری دیگر گریبان گیر این بازیکن شده است

در سال 2020 و اوج دوران همه گیری کرونا بود که یوزیپ ایلیچیچ به دلیل خیانت همسرش ضربه روحی سختی خورد و باعث شد این بازیکن که دوران درخشانی را پشت سر می گذاشت، عملکردش با افت شدیدی رو به رو شود. با این حال بعد از مدتی ایلیچیچ توانست دوباره به شرایط عادی خود باز گردد اما به نظر می رسد که مشکلات روحی و روانی این بازیکن باری دیگر گریبان گیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری و به نقل از لارپابلیکا، یوزیپ ایلیچیچ باری دیگر با مشکلات روانی مواجه شده است. او به همین خاطر در بازی ها مقابل ونتزیا و اینتر حضور نداشت. در دوران همه گیری و موج اول کرونا نیز او برای اولین بار با این مشکلات رو به رو شده بود. گفته می شود وضعیت این بازیکن بسیار پیچیده است. آتلانتا سعی می کند با ظرافت و در خفا این مشکل را حل کند و به گل ها و پاس گل های این بازیکن کلیدی اش نیاز دارد و امیدوار است که ایلیچیچ دوباره به شرایط عادی خود بازگردد. با این حال احتمال خروج این بازیکن از باشگاه وجود دارد. 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مشکلات رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • از روان تا درمان
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد