Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@15:45:31 GMT

فیلم| ایران‌ خودرو دولتی است یا خصوصی؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۰۳۹

فیلم| ایران‌ خودرو دولتی است یا خصوصی؟

‍‍‍‍‍‍

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از سهام تو در تو نهاد‌های دولتی در ایران‌خودرو گفت: منظور مجلس از خصوصی سازی صنعت ایران‌خودرو، صرفا واگذاری سهام اندک ایمیدرو نیست بلکه تاکید ما بر این است که تمامی مجموعه‌های دولتی سهیم در این گروه صنعتی، موظفند سهم خود را به بخش خصوصی واگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه کشت و صنعت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛« علی جدی» عضو کمیسیون صنایع و معادن و مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون سهام سازمان‌‎های دولتی در گروه صنعتی ایران‌خودرو اظهار کرد: در حال حاضر مدیران و سیاست‌های کلی گروه ایران‌خودرو از سوی دولت تعیین می‌گردد . درست است که بخشی از سهام ایران‌خودرو متعلق به بانک‌ها ، گروه‌های زیر مجموعه این گروه(شرکت‌های کوچک عضو ایران‌خودرو) و ایمیدرو است، اما نکته حائز اهمیت این است که درصد قابل توجهی از سهام ایران خودرو در اختیار نهاد‌هایی است که درنهایت متعلق دولت هستند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن و مجلس گفت: مجلس همواره تاکید بسزایی بر خروج دولت از صنعت خودرو کشور داشته و در راستا این امر منظور مجلس صرفا واگذاری سهام اندک(۶ درصد) ایمیدرو در ایران‌خودرو نیست بلکه تاکید ما (مجلس) بر این است که  تمامی مجموعه‌های دولتی سهیم در این گروه صنعتی باید سهم خود را به بخش خصوصی واگذار کنند.

 

مشروح این گفتگو را در کلیپ زیر مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پایان پیام//

برچسب ها: علی جدی ، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، ایران خودرو ، وزارت صمت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QRE

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: علی جدی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایران خودرو وزارت صمت کمیسیون صنایع و معادن ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس