Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اجرای جشن‌های گرامیداشت ایام ولادت دخت گرامی نبی اکرم (ص) را بر عهده دارد و با تدارک برنامه‌های متنوع، میزبان زائران امام هشتم (ع) خواهد بود.

به همین مناسبت شنبه دوم بهمن ماه همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) ویژه برنامه‌ای بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است که شعر خوانی، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، اجرای سرود و همخوانی گلدسته‌های حرم و مداحی از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر از بانوان موفق انقلابی در روز مادر

همچنین در سوم بهمن ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) نیز برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است که از ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه آغاز و تا ساعت ۱۱:۱۰ ادامه خواهد داشت. قرائت دسته جمعی صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و زیارت امین‌الله به نیابت از مادران آسمانی توسط امیر عارف، مداح و ذاکر اهل بیت (س)، همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم، معرفی کتاب، شعرخوانی و دکلمه‌خوانی، سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی واعظ موسوی، تجلیل و تقدیر از بانوان موفق انقلابی و اجرای مسابقات فرهنگی، از جمله برنامه‌های روز یکشنبه است.

شعرخوانی و مدیحه‌سرایی در شام ولادت

در ویژه برنامه شام میلاد حضرت فاطمه (س) نیز که از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد، سیدرضا یعقوبی آل، در وصف حضرت زهرا (س) به شعرخوانی می‌پردازد و حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 5405966

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد آستان قدس رضوی ولادت حضرت زهرا بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان امداد رسانی سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان