Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد بازیکنان منچستر یونایتد به این راحتی با روش های رانگنیک قرار نیست کنار بیایند

رالف رانگنیک که به طور موقت هدایت منچستر یونایتد را تا پایان فصل بر عهده گرفته است، به نظر می رسد کار سختی برای جا انداختن روش و شیوه خود در این تیم داشته باشد. رالف رانگنیک به طور مرتب برای بازیکنان منچستر یونایتد آنالیز های ویدویی دقیق ارسال می کند و برخی از بازیکنان از حجم کاری اضافی که پیدا کرده اند، ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، رانگنیک به توجه دقیق به جزئیات و رویکرد های تحلیلی معروف است. این مربی آلمانی تاکید زیادی بر آنالیز های ویدیویی دارد و پس از تمرینات برای بازیکنان ایمیل هایی را که تصاویری از عملکردشان در تمرینات را نشان می دهد، همراه با توصیه و نکاتی در مورد بهبود عملکردشان، ارسال می کند. اکنون گفته می شود که این حجم کاری اضافه باعث ناراحتی برخی از بازیکنان یونایتد شده است. این بازیکنان احساس می کنند که این تکالیف که می تواند تا 2 ساعت وقت آن ها را بگیرد در زندگی شخصی و خانگی آن ها اختلال ایجاد می کند. برخی بازیکنان با این شرایط کنار آمده اند و برخی تحت تاثیر این کار رانگنیک قرار نگرفته اند. این عمل رانگنیک یادآور سرمربی سابق منچستر یونایتد، لوئیس فن خال است که برای بازیکنان چنین ایمیل هایی را ارسال می کرد. بعد از مدتی بازیکنان به قدری از این ایمیل ها عصبانی شده بودند که آن ها را به محض دریافت کردن، حذف می کردند. در نهایت فن خال نیز که مشکوک شده بود از روشی استفاده کرد که به او اجازه می داد بررسی کند آیا ایمیل هایش باز شده اند یا خیر و یا برای چه مدتی باز شده بودند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا ایمیل های رانگنیک نیز به سرنوشت فن خال دچار می شوند یا خیر.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر یونایتد ایمیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین