Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۰ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰) در این آزمون ثبت‌نام کرده اند از روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ تا روز چهارشنبه ششم بهمن به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org  قرار می گیرد.

این سازمان در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین  به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی یادشده بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند. این آزمون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

برچسب‌ها آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور كارشناسی ارشد پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور كارشناسی ارشد آذر ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل امور استانهای سازمان درالقرآن کریم کشور گفت: آزمون امروز در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برای اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به افزایش دو هزار نفری تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال افزود: ۷۲ درصد شرکت کنندگان زن و ۲۸ درصد مرد بودند.

او افزود: در آزمون امروز خردسال‌ترین سه کودک ۷ ساله و مسن‌ترین یک پیرمرد ۷۷ ساله بود.

او ادامه داد: در مجموع در ۱۸ سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰ حافظ قرآن کریم در آزمون دریافت مدرک تحصیلی معادل شرکت کردند و بیش از ده هزار نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شدند.

همچنین این آزمون امروز با حضور ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد