Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@21:53:37 GMT

شیرینی و رو فرشی‌های مخدر کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۶۷۶

سخنگوی گمرک گفت: طی هفته گذشته قرص‌های مواد مخدر که در جعبه‌های شیرینی به مقصد آلمان جاساز شده بود و دو تخته رو فرشی آغشته به هروئین به مقاصد بنگلادش و هند، توسط کارکنان بخش امانات پستی گمرک کشف و ضبط شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: دو تخته رو فرشی آغشته به هروئین که به صورت پستی بنا بود به مقاصد هندوستان و بنگلادش ارسال شوند به وزن‌های دو کیلو و ۶۰۱ گرم و دو کیلو و ۴۶۹ گرم توسط کارکنان امانات پستی فرودگاه امام خمینی (ره) کشف و ضبط شد و برای انجام مراحل قضایی تحویل مقامات ذیصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مرسوله پستی "شیرینی زبان" به مقصد" کلن" آلمان هم ۳۷۰ قرص مخدر متادون ۴۰، و ۱۹۸ قرص B۲ و ۳۲ قرص جنسی به وزن ۲۹۹ گرم توسط کارکنان گمرک کشف شد.

لطیفی گفت: در هفته گذشته و در حین کنترل مسافران خروجی، توسط کارکنان گمرک "دوغارون" استان خراسان رضوی در مرز ایران و افغانستان، از چمدان لباس مستعمل و وسایل همراه دو تبعه افغانستانی یکهزار و ۴۶۰ آمپول "هپارین سدیم" که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات واردات و صادرات متقابل تهران - بغداد/ صادرات به عراق ۱۳ درصد رشد کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی گمرک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گمرک توسط کارکنان کشف و ضبط شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)