Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این وسیله در محافظت بدنه خودرو شما نقش بسیار تاثیر گذاری دارد و می توان گفت که اگر می خواهید عمر رنگ خودروتان طولانی تر از حد معمول باشد، نباید استفاده از چادر ماشین را فراموش نکنید.

با توجه به اهمیت این موضوع، اطلاعات کامل و جامعی در خصوص این مسئله به شما ارائه می شود. اگر علاقه مند به دانستن معرفی بهترین نوع  چادر ماشین برای خودرو های ایرانی و خارجی هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرد چادر ماشین:

چادر ماشین به گفتاری ساده، برای خودرو به عنوان یک پارکینگ سیار عمل می کند. کاربرد و اهمیت چادر ماشین، زمانی خودش را نشان می دهد که شما پارکیگ نداشته باشید و ناچار باشید خودرو خود را خارج از فضای سر بسته و در محیط باز پارک کنید و باد و باران و انواع برخورد های فیزیکی به صورت مستقیم با ماشین انجام شود.

چادر ماشین زمانی که به صورت استاندارد دوخته شده باشد و بر روی خودرو درست نصب شود، ماشین شما را از آسیب هایی مثل باران اسیدی، خط افتادن و رنگ بریدگی بدنه ماشین به واسطه آفتاب و حیوانات و بسیاری موارد دیگر حفاظت می کند و به همین ترتیب از خراب شدن زود هنگام جلوگیری می شود.

البته این را هم در نظر داشته باشید که بهتر است برای هر فصل، از چادر خودرو بهینه برای آن فصل استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی چندین نوع چادر خودرو می پردازیم:

 چادر چهار فصل ماشین

از آن جایی که بسیاری از رانندگان در گذشته برای فصول گرم سال از چادر ماشین نازک تر و در فصول سرد سال از چادر ماشین ضخیم تر استفاده می کردند و از این کار هزینه نسبتا بالایی برای آن ها داشته است. شرکت های مختلفی از جمله برند لوکس سهیل دست به تولید چادر ماشین چهار فصل زده اند. که انواع این مدل چادر را میتوانید با سرچ عبارت (چادر خودرو لوکس سهیل) در گوگل ببینید.

از ویژگی های اصلی که می توان برای معرفی این چادر ماشین از آن ها نام برد این است که نه آنقدر ضخیم است که در فصل های گرم مانع گردش هوا شده و داخل ماشین را خفه کند و نه آنقدر نازک که به تلنگری پاره شود.

چادر ضد آب ماشین

این چادر ها دارای روکشی ضد آب هستند که این اطمینان را به شما می دهند که به راحتی و با خیالی آسوده خودروتان را در فصولی که امکان بارش باران وجود دارد، در محیط آزاد پارک کنید و نگران نفوذ آب و مرطوب شدن سطح بدنه ماشین نباشید. البته که لازم به ذکر است برند لوکس سهیل دارای چادر خودرو با ویژگی های متمایز می باشد که به تنهایی برای ویژگی ضد آب بودن طراحی شده اند.

قیمت چادر ماشین

چادر ماشین با توجه به متریال استفاده شده در آن به عنوان مثال زیپ ها و یا روکش پی وی سی آن و حتی نوع دوخت آن متفاوت است و با این حساب نمی توان قیمت چادر ماشین را به طور قطع مقدار ثابتی بیان کرد و با  توجه به نوع چادر قیمت چادر ماشین نیز متفاوت می باشد. البته بازه قیمتی چادر خودرو در حالت استداندارد از ۳۴۰ هزار تومان تا ۱ میلیون است.

معرفی بهترین چادر ماشین برای خودروهای خارجی و ایرانی

برای هر مصرف کننده با توجه به نوع سلیقه و یا نیاز بهترین چادر خودرو تعریف متفاوتی دارد.  پس نمی توان گفت لزوما چادر ماشین که این ویژگی را داشته باشد چادر خوبی است و چادری که آن ویژگی را داشته باشد چادر ماشین خوبی نیست. 

اما با این حال تعدای ویژگی همانند مقاومت در برابر نور خورشید، ضد آب بودن و زیپ مستحکم وجود دارد که هر چادر خوبی باید دارای این ویژگی ها باشد.

اما در این میان برای چند خودرو در ادامه مثال هایی از بهترین انواع چادر می زنیم:

چادر پراید

یکی از بهترین انواع چادر پراید چادر پشت کرکی است که با حالت نرم و لطیف و در عین حال حفاظتی که در لایه داخلی خود دارد مانع آسیب رسیدن به بدنه و خط و خش افتادن بر روی آن می شود.

چادر ماشین کوییک

چادر خودرو کوییک که ماشینی جوان پسند و غالبا اسپرت است. می باید دارای ظاهری این چنینی هم باشد که با ساختار ماشین نیز هماهنگی داشته باشد. به این منظور یک سری چادر ها ارائه شده است که با رنگ طوسی یک دست و یا مشکی یک دست هستند و در عین محافظت زیبایی ماشین را هم لکه دار نمی کنند و ایضا با زیپ هایی که در ناحیه در برای آن تعبیه شده است، کاربر بدون نیاز به برداشتن چادر قادر به دسترسی به داخل ماشین می باشد.

چادر سمند

بسته به نوع سلیقه ای که صاحب خودرو سمند داشته باشد. تولید کننده های مختلفی از جمله لوکس سهیل مدل های متعددی از چادر خودرو را برای ارائه به این ماشین در دسترس دارند که از پر فروش ترین های آن ها چادر ضد آب خودرو سمند می باشد. که جهت خرید انواع مدل های چادر ماشین سمند میتوانید به وب سایت لوکس سهیل مراجعه کنید.

چادر پژو ۴۰۵

پژو ۴۰۵ که خودرویی با لغب ماشین جاده به شمار می آیسد نیز به دلیل این که سالیان سال است که در بازار خودرو ایران خواهان دارد، انواع مختلفی از چادر خودرو برای آن طراحی شده است.

چادر دنا

خودرو دنا با توجه به ظاهر جسور و زیبا شناخته می شود، از آن جایی که به نسبت سایر ماشین های نام برده شده، قیمت بالاتری دارد، باید چادری با کیفیت تر و محافظت بیشتر تهیه کنید. به این منظور پیشنهاد ما چادری است که از بیرون ضد آب و از داخل به حالت کرکی باشد که از آسیب های فیزیکی نیز محافظت به عمل آورد.

معرفی چادر ماشین های خارجی

امروزه انواع مختلفی از ماشین های خارجی از کشور های چین و روسیه و کره جنوبی و ... وارد ایران شده است و بسیاری از صاحبان این خودرو ها سخت به دنبال پیدا کردن چادربرای خودرو خود هستند و به دلیل کمیاب بودن ماشین هایشان، چادر خودرو خود را هم پیدا نمی کنند.

اما در تولیدی لوکس سهیل انواع چادر های خودرو برای تمامی خودرو های ایرانی و خارجی موجود است و لوکس سهیل این امکان را فراهم ساخته است تا به راحتی برای هر ماشین چادر مخصوص به خودش را سفارش دهید.

معرفی لوکس سهیل بزرگترین تولید کننده چادرماشین

لوکس سهیل یکی از برترین تولید کنندگان چادر ماشین به شمار می رود که از دهه ۸۰ فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است و با تنوع بالا و همچنین کیفیت مطلوبی که به مصرف کنندگان ارائه می کند، همواره به عنوان برندی خوش نام و قابل اعتماد به شمار رفته است. این تولیدی با به کارگیری بهترین متریال های موجود برای تولید چادر خودرو و همچنین حساسیت بالا در دوخت دور چادر ماشین و سایر جزئیات آن همواره برای ارائه محصولاتی مناسب کوشیده است.

شما می توانید جهت خرید چادر ماشین از لوکس سهیل به صورت آنلاین به سایت WWW.LUXSOHEIL.COM مراجعه کنید و با قیمت کارخانه برای خودرو خود چادر تهیه کنید. و اگر قصد سفارش به صورت تلفنی را دارید با شماره تماس ۰۲۱۵۵۲۰۶۷۳۱ تماس بگیرید.

کد خبر 1595076

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان افزود: شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید برای استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه خریداری شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل