Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به در دست اجرا بودن احداث راه ارتباطی چشمه چاهی - سفیدخانی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این مسیر ارتباطی نیاز است

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام ؛عبدالله بهادری  اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه‌چاهی - سفیدخانی محور ایلام - سیروان در ۲ قطعه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طول این پروژه هفت کیلومتر است که ظرف روزهای گذشته سه کیلومتر این طرح از سمت شهرستان سیروان تکمیل و آسفالت شد و چهار کیلومتر باقیمانده نیز با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: احداث این پروژه هفت کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند.

بهادری تاکید کرد: تاکنون اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده که در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات راه‌های اصلی شهرستان تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص پروژه احداث چهارخطه خروجی شهر آبدانان هم گفت: قطعه اول این پروژه به طول ۲ کیلومتر تا تقاطع تونل کبیرکوه با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

بهادری هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء ایمنی و حذف نقاط پرحادثه خروجی شهر آبدانان به سمت دهلران عنوان کرد و یادآور شد: مطالعات ادامه مسیر برای ارتقاء به چهار خطه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص قطعه دوم این‌ پروژه نیز گفت: این‌ پروژه سه و نیم کیلومتر طول دارد که به تازگی با مبلغ قرارداد ۳۸۰ میلیارد ریال با پنج درصد پیشرفت آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا راه و شهرسازی ایلام راه وشهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند.

وی بیان کرد: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

وی افزود: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته‌اند.

محمدی مقدم تصریح کرد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6095783

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • فیلم | فوران چشمه آب در دل سنگ های ایلام
  • فیلم | جاری شدن چشمه آب در دل سنگ ها در ایلام
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است