Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید هنرجو پس از کسب رای اعتماد از مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت برای ریاست در این فدراسیون گفت: انتخابات خوب برگزار شد، من قبلا هم برای انتخابات کاندیدا بودم، وقتی اساسنامه جدید ابلاغ شد تصمیم به ثبت نام جدید گرفتم که من مجددا کاندیدا شدم.

وی با تشکر از اعضای مجمع بابت رای اعتمادات تصریح کرد: دوستان دیگری هم که کاندیدای انتخابات شده بودند حتما می توانستند کاری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ظرفیت این دوستان استفاده می کنم به خصوص در بعد فنی و همچنین برای جذب کمک مالی.

رئیس فدراسیون اسکیت با تاکید بر توجه همزمان به بعد همگانی و قهرمانی این رشته خاطرنشان کرد: ٥٠ درصد کارم روی استان ها خواهد بود چرا که می خواهیم این رشته را به استان ها بکشانیم.

هنرجو با یادآوری اینکه پیشینه ٢٥ ساله از اسکیت دارد، تصریح کرد: قبلا در ورزش رزمی فعالیت داشتم، پسرم در اسکیت بود و به همین دلیل گرایش به این رشته پیدا کردم، مسئولیت ها و فعالیت هایی هم طی چندسال گذشته داشتم از جمله اینکه ١٤ بار قضاوت جهانی داشته ام.

وی در مورد برنامه های موردنظر برای اسکیت گفت: رویکرد خوبی داریم، باید برای بازی های آسیایی٢٠٢٢ برنامه ریزی کنیم به گونه ای که حداقل سه مدال داشته باشیم و اینگونه تحول بزرگی در ورزش کشور و اسکیت ایجاد کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که در رابطه با تغییر ترکیب مجمع یک روز پیش از انتخابات مطرح شد، گفت: حتما تشخیص ابن بوده که تغییراتی در ترکیب ایجاد شود، باشگاه هایی که نمایندگان شان به مجمع اضافه شدند اصلا با من همسو نبودند و اطمینان دارم رای شان من نبودم اما در کل مشکلی نمی بینم.

کد خبر 5406023 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید هنرجو فدراسیون اسکیت رضا شجیع تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان تیم ملی فوتبال ایران هندبال لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد جام ملتهای آسیا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!