Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا شجیع روز شنبه پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نسل جوان علاقه‌مند این رشته هستند  و باید سرمایه‌گذاری کنیم.  

وی افزود: البته با بودجه ۲.۵ میلیارد تومانی که برای این فدراسیون تعیین شده، تنها پاسخگوی چهار اعزام بین‌المللی است و  مهمترین خلایی که وجود دارد، این که فدراسیون بخواهد متکی به بودجه دولتی باشد و با آن هیچ کاری نمی‌تواند انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات فدراسیون اضافه کرد: ویژگی‌ فدراسیون اسکیت این است که همزمان زیر مجموعه سه فدراسیون جهانی است. پس اگر بتواند با آن فدراسیون‌ها ارتباط بگیرد، منابع خوبی را می‌تواند جذب کند.

شجیع درباره اعتراض به روند انتخابات و اضافه و حذف شدن اسامی چند باشگاه شرکت‌کننده در مجمع گفت: برای آنکه یک باشگاه بتواند در مجمع رای بدهد، باید سه ویژگی داشته باشد؛ اول اینکه در زمان برگزاری لیگ باید مجوزش معتبر باشد، دوم در زمان رای دادن مجوز ماده پنج ماه معتبر باشد و مجوز ماده پنج را داشته باشد. بنابراین به نظر می‌رسد وزارت ورزش برای آنکه شائبه‌ای پیش نیاید، سعی کرد که هر سه شرط را کنترل کند. با این وضعیت برخی باشگاه‌ها الان مجوز دارند، اما ۲ سال قبل که لیگ برگزار شده، مجوز نداشتند. طبیعی است که وزارت ورزش جلوی این مساله را می‌گیرد. در مجموع روند انتخابات منصفانه و عادلانه بود و احترام می‌گذارم.

وی این را هم گفت: وقتی مجمع برگزار می‌شود و اعضای مجمع رای می‌دهند، این به منزله پذیرش فرآیند انتخابات است. فدراسیون یک نهاد عمومی غیر دولتی محسوب می‌شود و  اعتراض‌هایی که به روند برگزاری انتخابات می‌شود، دیگر در حوزه اختیارات دیوان عدالت اداری نیست. بنابراین برگزاری انتخابات و حضور افراد و رئیس مجمع و تایید وزارت ورزش به منزله پایان فرآیند انتخابات است و هرکسی که امروز در مجمع حضور داشته و رای داده، مشخص است که فرآیند را پذیرفته و به نظرم این اعتراضات جایگاه قانونی ندارد.

مجید هنرجو با کسب ۳۰ رای از ۵۵ آرای ماخوذه، سکان فدراسیون اسکیت را بدست گرفت. هنرجو پیش از این نایب رئیس فدراسیون اسکیت بوده است.

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی اسکیت رضا شجیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی اسکیت رضا شجیع مجمع انتخاباتی اسکیت رضا شجیع فدراسیون اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد