Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان چهارمحال و بختیاری با موضوع بررسی مشکلات شرکت تعاونی اسکان دامداران شهرکرد برگزار شد.

احمدرضا بهرامی در این جلسه با بیان اینکه برخی از مشکلات و معضلات فعلی ریشه در عملکرد نامطلوب مسئولان امر در گذشته دارد، گفت: خط­‌مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای حاکمیت قانون و صیانت از حقوق عامه است و توجه به این مهم از بروز تخلفات و تضییع حقوق مردم در زمان حال و آینده پیشگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات شرکت تعاونی اسکان دامداران شهرکرد توضیح داد: برای راه‌اندازی یک دامداری باید مجوزات لازم از نهادهای مربوطه اخذ و شخص دریافت کننده مجوز متعهد گردد که لزوماً به کار دامداری و دامپروری می‌پردازد اما متأسفانه مشاهده شده گاهاً افرادی که فاقد صلاحیت و تجربه دامداری هستند اقدام به اخذ مجوز کرده و سپس با تصرف اراضی ملی اقدام به ویلاسازی و یا انجام فعالیت‌های غیرمرتبط کرده‌اند.

وی افزود: هرچند صدور بسیاری از این مجوزات به سال‌های گذشته برمی‌گردد و مسئولانی که اقدام به این امر کرده‌اند ممکن است در حال حاضر بازنشست و یا از دستگاه خارج شده باشند، اما مسئولیت حقوقی ایشان همچنان پابرجاست و این افراد باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به دلیل پیشگیری از تخلفات و حل مشکلات ایجاد شده لازم است کارگروهی با مشارکت دستگاه‌های مسئول و با محوریت دادستان مرکز استان و مدیران کل بازرسی و امور آب تشکیل و ضمن برگزاری جلسه با نمایندگان دامداران و مسئولان شرکت تعاونی اسکان گزارشات و مستندات ایشان را در خصوص وضعیت فعلی شرکت و فعالیت دامداری‌ها مورد بررسی قرار دهند.

بهرامی اضافه کرد: همچنین لازم است مکان‌هایی که در آنها فعالیت دامداری جریان دارد احصاء و به افرادی که به کار دامپروری اشتغال دارند ولی نسبت به اخذ مجوزات اقدام ننموده‌اند، اعلام گردد طی مدت زمان مقرر برای دریافت مجوز اقدام کنند.

وی بیان داشت: اماکنی که بدون مجوز و با تصرف غیرمجاز اراضی ملی در منطقه استقرار دامداری‌ها، ساخته شده‌اند نیز باید پلمب گردند و افراد متخلف در این زمینه به دستگاه قضایی معرفی شوند.    

بهرامی همچنین در خصوص قرار گرفتن برخی از دامداری‌ها در مسیل‌ها و کانال‌های عبور آب گفت: کارشناسان و مسئولان ادارات امور آب، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی باید وضعیت این منطقه و محل قرارگیری سیل بند در اراضی بالادست را دقیقاً بررسی و گزارش آن را به کارگروه تعیین شده ارائه کنند.

انتهای پیام/68023/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای حفظ حقوق بیت المال دامداری شهرکرد اخذ مجوز چهارمحال و بختیاری دامداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری