Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@13:21:03 GMT

فوت ۳۰ بیمار کرونایی در شبانه روز اخیر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۸۴۵۲

فوت ۳۰ بیمار کرونایی در شبانه روز اخیر

در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۲ هزار و ۲۰۲ نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۰ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۴۵۲ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۵۷۳ نفر دُز دوم و ۱۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۹۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۸ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۲۴ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه روز گذشته ۳۲۹ هزار و ۷۵۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۲۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۷۸ هزار و ۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۶۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

 

برچسب ها: فوتی ، مبتلایان ، کرونا ، اومیکرون ، واکسن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتی مبتلایان کرونا اومیکرون واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی