Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از الزام اصناف برای دریافت کدهای QR جدید خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا کدهای QR قبلی منتفی می‌شوند و از این پس کدهای QR جدیدی که از طریق ثبت‌نام در سامانه برخط امید دریافت می‌شوند، ملاک خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تعیین مهلت یک هفته‌ای برای اصناف به منظور دریافت کد QR، باید اطلاع‌رسانی کافی انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنا بر گزارش‌ها، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۸۶ دفتر پیشخوان استان خوزستان پایین بود که مقرر شد مسائل این دفاتر در مدت دو هفته حل شود. ۱۵ دفتر پلیس +۱۰ نیز از این نظر مشکل دارند که باید در مدت یک هفته اشکالات را رفع کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مطب در خوزستان وجود دارد که مقرر شده است رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نصب تهویه مناسب در یک هزار و ۵۰۰ مطب در مدت سه هفته انجام شود تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشیم.

وی با اشاره به چگونگی کنترل تردد مبتلایان به کرونا در مرزهای خوزستان بیان کرد: جلسه‌ای با حضور فرمانداران خرمشهر و دشت آزادگان، دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و آبادان، نیروی انتظامی و دادستانی برگزار می‌شود تا در خصوص قرنطیه افراد مبتلا به کرونا که از مرزها وارد کشور می‌شوند، به جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد