Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@14:50:39 GMT

بازداشت دزدان میلیاردی خط لوله نفت خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۸۶۸۴

بازداشت دزدان میلیاردی خط لوله نفت خوزستان

در پی وقوع سرقت فرآورده‌های نفت ی از خط‌ لوله انتقال نفت در آخرین روز دی‌ماه امسال در مناطق جنوب کشور و به‌منظور جلوگیری از سرقت نفت خام، پایش خطوط‌ لوله از سوی نیروهای حراست مناطق نفت‌خیز جنوب در برنامه قرار گرفت.

عوامل سرقت از خطوط لوله نفت‌خام دستگیر شدند

به گزارش رکنا،  انشعاب غیرمجاز در خط لوله ۳۶ اینچ نفت ارسالی غرب کارون به بهرگان حدفاصل آزادراه اهواز – بندر امام‌ خمینی (ره) به منطقه کریت در جریان بررسی خطوط‌ لوله، کشف و به‌صورت نامحسوس پایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام افراد خاطی که مبادرت به سرقت ۶۶ هزار لیتر نفت‌خام به ارزش ۷ میلیارد ریال کرده بودند، حین بارگیری تانکرها با هوشیاری نیروهای حراست دستگیر و تحویل عوامل نیروهای انتظامی استان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت نفت اخبار حوادث نفت انتظامی دستگیر سارقان ماه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد ساره بیات ساره بیات بیوگرافی ساره بیات بازیگر قیمت دلار ازدواج تتلو تتلو اینستاگرام امیر تتلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر