Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌های این دانشگاه انتقاد کرد.

مهران غلامی، قائم مقام دبیر صنفی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با دانشجو، ضمن انتقاد از عدم توجه به خوابگاه و اسکان دانشجویان گفت: در ایام امتحانات که مطابق دستور وزارت بهداشت در حال برگزاری و به صورت حضوری است، نیمی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان، مبحث خوابگاه و کیفیت غذاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای تاسف است در یک واحد آموزشی که مدیران دغدغه‌مند می‌توانند زیر ساخت‌های مناسب را برای تحصیل فراهم کنند، در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که یکی ازبرجسته‌ترین دانشگاه‌های کشور است بعد از حضوری شدن امتحانات و حضور دانشجویان در خوابگاه ها، اکنون دانشجویان در حال دست و پنجه نرم کردن با ابتداییات زندگی دانشجویی آن هم در دانشگاه رنک برتر مانند علوم پزشکی شهید بهشتی یعنی کیفیت غذا و رفاه خوابگاه‌ها هستند.


وی افزود: از جمله افتخارات مدیریت پسا کرونا مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌تواند به افت چند ده پله‌ای یا بهتر است بگوییم سقوط آزاد کیفیت غذا‌های خوابگاه دانشگاه اشاره کرد که بر اساس نظرسنجی‌ها انجام شده از وضعیت غذا دانشجویان، در کنار استرس امتحانات حضوری دچار مشکلات گوارشی شده اند و این تنها یک نمونه‌ی کوچک مدیریت بحران مسئولین دانشگاه است.


این دانشجو اضافه کرد: اما قبل از حضوری شدن امتحانات بر خطر کرونا در خوابگاه‌ها به دلیل تجمع دانشجویان، بار‌ها و بار‌ها هشدار دادیم، حال از گوشه و کنار خوابگاه‌ها دانشگاه جواب‌های تست‌های مثبت کرونا برای دانشجویانی که سهم آموزش آن‌ها فقط چند پاورپینت است، به گوش میرسد.به عنوان فعال تشکیلاتی، قبلا تذکراتمان را در قالب‌های مختلف به مسئولین دانشگاه و وزارت اعلام کرده بودیم، اما گویا گوششان شنوای جمله‌ی پیشگیری قبل از درمان نبود.


وی تصریح کرد: هنوز هم دیر نشده و فرصت جبران وجود دارد. قبل از آنکه کار از کار بگذرد، تجدید نظر کنید. دانشجویان دانشگاهی که نام آن مزین به نام شهید بهشتی که خود نماد مطالبه گری است، خواستار برطرف شدن هرچه سریع‌تر مشکلات به وجود آمده و حفظ منزلت دانشجو و دانشگاه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اسکان در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی حضوری شدن دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجویان دانشگاه خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد