Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از وعده دو هفته گذشته سرپرست معاونت فنی گمرک مبنی بر اعلام حکم یک شرکت لبنی متخلف و عملی نشدن این وعده، آقای فرود عسگری در روز‌های گذشته دوباره وعده داد که روز شنبه دوم بهمن ماه حکم نهایی درباره سرنوشت ۶۰ میلیون دلار ارز دولتی اختصاص یافته به یک شرکت لبنی برای واردات کره حیوانی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش معاون فنی سابق گمرک ایران ۲۰ تیر ماه در نامه‌ای به دبیر کارگروه تنظیم بازار از بیش بود ارزش کالای وارداتی کره حیوانی یک شرکت بزرگ لبنی خبر داده بود، اما رسیدگی به این تخلف با گذشت بیش از ۶ ماه از آن تاریخ، هنوز به سرانجام نرسیده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه تخلف شرکت لبنی دلار بانکی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی