Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و هیات ورزش بومی محلی اردبیل،اولین فستیوال زمستانی یک روز داغ برفی در اردبیل برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،  به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) اولین فستیوال زمستانی یک روز داغ برفی با مشارکت بیش از ۱۵۰۰ نفر از شهروندان اردبیلی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل و هیات روستایی و بازی های بومی محلی اردبیل رگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این جشن مشارکت کردند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این فستیوال زمستانی ارتقای نشاط اجتماعی و ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان عزیز است.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر با بخش‌های مختلف از جمله اجرای بازی‌های برفی از جمله فریزبی روی برف، والیبال برفی، طناب کشی و بازی‌های بومی محلی و همچنین جشنواره کیک و شیرینی مادر دختری همراه بود که با استقبال بی‌نظیر شهروندان و در ۶ ساعت برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به تداوم چندین ساله وضعیت کرونایی در سراسر دنیا بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی می‌تواند عاملی در برگرداندن شادی، نشاط و آرامش به خانواده‌ها باشد و از این‌رو با توجه به رسالت بزرگی که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در گسترش فرهنگ و نشاط اجتماعی دارد تلاش می‌کنیم با تمام توان و ظرفیت‌ها، تعاملات اجتماعی، تعلق اجتماعی و رضایت از زندگی و سلامت روان را در سطح جامعه افزایش دهیم.

ابراهیمی گفت: اجرای جشنواره‌های فصلی و برنامه‌های متنوع در جهت افزایش نشاط اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای شهری در دستور کار این سازمان قرار دارد و بیش از پیش شاهد توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان در روزهای آینده خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری بازی والیبال سلامت روان جامعه اردبیل ورزشی شهرداری اردبیل فستیوال زمستانی سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد