Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی سرپرست و آنالیزور تیم ملی در خصوص دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی اظهار کرد: در مرحله گروهی مقابل سه تیم استرالیا، هند و عربستان میزبان قرار گرفتی که در دو بازی نخست مقابل تیم‌های استرالیا و هند کار سختی نداشتیم و این دو تیم در حد و اندازه تیم ملی ایران نبودند و با اختلاف به پیروزی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در این دو دیدارعیار بازی ما دست عربستان قرار نگرفت و در نهایت در بازی سوم مقابل میزبانی قرار گرفتیم. با وجود اینکه در دیدار با عربستان در نیمه اول ۴ گل عقب بودیم اما در نیمه دوم بازیکنان به خودشان آمدند و این اختلاف را جبران کردیم.

سرپرست تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه تمامی ملی‌پوشان برای رسیدن به موفقیت هم‌قسم شده‌اند، گفت: تمامی ملی‌پوشان برای رسیدن به موفقیت هم‌قسم شده‌اند و تمامی وجود خودشان را در زمین بازی می‌گذارند. در دیدار مقابل عربستان نیز بازیکنان بین دو نیمه باهم پیمان بستند تا پیروز میدان باشند.

سلیمی با اشاره به دشواری‌های بازی با میزبان رقابت‌ها خاطر نشان کرد: عربستان از تمامی شرایط میزبانی به سود خودش استفاده کرد. از اجازه ندادن برای برگزار تمرین در سال مسابقه تا برگزاری دو دیدار اول در قطیف که فاصله زیادی تا محل اقامت ما دارد. همچنین نباید از حضور تماشاگران عربستانی غافل شد. با همه اینها ما نه تنها ۴ گلی را که در نیمه اول عقب بودیم را جبران کردیم بلکه با اختلاف ۴ گل میزبان را شکست دادیم.

آنالیزور تیم ملی هندبال ایران در مورد دیدارهای بعدی تیم ملی نیز گفت: کار سختی در مرحله بعدی مسابقات داریم. در حال آنالیز تیم‌های حریف هستیم و سرمربی تیم نیز در حال پیاده‌سازی طرح‌های خود برای کسب پیروزی است. تمامی ملی‌پوشان آماده مصاف‌های پیش رو هستند و امیدواریم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم.

وی افزود: بحرین تنها نماینده قاره آسیا در بازیهای المپیک بود و حتی توانست تیم قطر را با وجود برخورداری از بازیکنان چندملیتی شکست دهد. کویت هم کارنامه خوبی در آسیا دارد و جزو تیم‌های باسابقه در هندبال است و در برابر عراق نیز کار دشواری داریم. امیدواریم با کسب دو پیروزی هم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم و هم در بین چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیریم.

کد خبر 5406175

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ایران قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال فوتبال زنان تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد جام ملتهای آسیا فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس اهداف پروازی از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور به میزبانی دوحه قطر برگزار شد.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان در این رقابتها را تشکیل می‌دادند.

در پایان مرحله مقدماتی اسکیت این رقابتها علی دوستی و امیرمحمد دادگر به ترتیب با رکورد ۱۱۵ و ۱۱۳ در رده های ۸۳ و ۱۰۴ قرار گرفتند.

در این مسابقات نمایندگان ایران در بخش تراپ زنان و مردان نیز به رقابت پرداختند که در پایان دور مقدماتی تراپ مردان محمد بیرانوند با رکورد ۱۲۱ با به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله تیر حذفی شد.

بیرانوند در مرحله تیر حذفی در جایگاه هفتم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

در مرحله تراپ امیرحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز در رده ۴۱ قرار گرفت و سیدبابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز در رده ۱۳۵ ایستاد.

در بخش تراپ زنان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور نیز با ۱۰۷ امتیاز در رده ۴۸ قرار گرفت.

محمد بیرانوند تنها نماینده اهدف پروازی ایران است که سهمیه بازیهای المپیک پاریس را کسب کرده او پیش‌تر و در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را به دست آورد.

کد خبر 6091253

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است