Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:41:47 GMT

۳۱۳ کیلوگرم حشیش در نهبندان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۸۶۷

۳۱۳ کیلوگرم حشیش در نهبندان کشف شد

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳۱۳ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان نهبندان کشف شد.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "سهل‌آباد نهبندان" در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده این خودرو دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: راننده خودرو با مشاهده پلیس متواری شد و ماموران آن را تعقیب کردند که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، قاچاقچیان با رها کردن خودرو و استفاده از عوارض زمین و کوهستانی بودن منطقه و تاریکی شب از موقعیت متواری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۱۳ کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در چارچوب قانون برخورد می‌کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا موضوع را به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ دلیل جریان سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به دلیل  طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تااطلاع بعدی مسدود  است. 

سرهنگ علیرضا رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی