Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری گفت: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان البرز، ۸۱۵ خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط جهادگران عرصه سلامتِ گروه جهادی شهید مهدی عسگری طی ماه گذشته انجام شد. محدثه داوودی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید مهدی عسگری، از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زندانیان ندامتگاه قزل حصار کرج خبر داد و گفت: روز گذشته جهادگران سلامت گروه جهادی شهید مهدی عسگری با حضور در زندان قزل‌حصار به زندانیان خدمات دندان‌پزشکی رایگان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی گروه جهادی شهید مهدی عسگری در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای استان البرز، ۸۱۵ خدمات پزشکی و دندانپزشکی مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری تأکید کرد: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای استان البرز، ۸۱۵ خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط جهادگران عرصه سلامتِ گروه جهادی شهید مهدی عسگری طی ماه گذشته انجام شد.   توزیع رایگان دارو بین نیازمندان داوودی افزود: توزیع رایگان دارو را نیز بین نیازمندان ارائه کردیم و این دارو‌ها را در اختیار خانواده‌های نیازمند قراردادیم.   مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری بابیان اینکه جهادگران پزشک و پرستار ما در تخصص‌های دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص پوست، طب اسلامی و تزریقات تاکنون در بخش‌های مختلف کم برخوردار استان البرز خدمات ارائه کردند.   داوودی اظهار داشت: اردو‌های جهادی پزشکی جهادگران عرصه سلامت گروه جهادی، یک هفته در میان در مناطق محروم این استان برگزار می‌شود و هدف رضای خداوند و رضایت‌مندی محرومان جامعه در تحقق رسالت اصلی بسیج است.     بیشتر بخوانید: تقویت همکاری‌های دریایی از دستاورد‌های رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ است

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج سپاه البرز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج سپاه البرز گروه جهادی شهید مهدی عسگری جهادگران عرصه سلامت پزشکی و دندانپزشکی جهادی پزشکی استان البرز کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان