Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: لازم است نسبت به ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فریضه الهی بی تفاوت نباشیم که اگر امر به معروف و نهی از منکر از میان مردم برود بقیه فریضه‌ها نیز کمرنگ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: یکی از راه‌های مقابله با دنیای استکبار حفظ حجاب است که تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نباید رنگ الهی را در خانواده، جامعه، محیط کار و تمامی مراحل زندگی فراموش کنیم چرا که با رنگ خدایی، انسان به کمال می‌رسد و قاعده یک مسلمان این است که رنگش را به دیگران بدهد نه رنگ دیگران را بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد به فعالیت نمایشگاه اصفهان و تأکید بر حفظ شئون فرهنگی و اسلامی در محیط نمایشگاه‌ها گفت: با توجه به حضور پر رنگ بانوان در نمایشگاه و اداره بسیاری از غرفه‌ها توسط آنان، لازم است در این زمینه حفظ حجاب اسلامی مورد تأکید قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان هم گفت: یکی از قوانین و قواعد مدیریت غرفه‌ها حفظ حجاب است و سعی کرده ایم در خصوص مدیریت غرفه‌ها و فضای نمایشگاه مسائل فرهنگی و اسلامی را در اولویت قرار دهیم.

به گفته علیرضا مرتضوی در مدت سپری شده از فعالیتم به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، تلاش کرده‌ام یک موضوع را به صورت کلی تثبیت کنم و آن اینکه نمایشگاه زیرساخت کارآفرینی است.

نمایشگاه، محلی برای معرفی، تبیین و ترویج پدیده‌های نوین علم، صنعت و انتقال فناوری‌های روز است و در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی وجود دارد.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه حجاب اسلامی نمایشگاه بین المللی نمایشگاه ها بین المللی حفظ حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد