Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@08:05:39 GMT

مسکن های مهر باقی مانده تعیین‌تکلیف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۰۴۶۸

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل زیرساخت‌های باقیمانده مسکن مهر شهر‌های جدید با تمهیدات بانک مسکن خبر داد و گفت: اکنون ۴۰ هزار واحد مسکونی در تعهد شرکت عمران شهر‌های جدید است که با دستور رییس جمهوری تعیین تکلیف آن در دستور کار است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  از وزارت راه و شهرسازی، «علیرضا جعفری» در خصوص تعهدات شرکت عمران برای تکمیل واحد‌های باقی‌مانده مسکن مهر افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته کندی در حوزه اجرای تعهدات مسکن مهر رخ داد و از سوی دیگر برخی متقاضیان مسکن مهر مشکلات و نارضایتی‌هایی داشتند، برخی از واحد‌ها باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید ادامه‌داد: با تاکید رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، حل مساله مسکن مهر و تعیین‌تکلیف آن در دستور کار است.

وی توضیح‌داد: اکنون ۴۰ هزار واحد مسکونی در تعهد شرکت عمران شهر‌های جدید است که باید تکمیل و تحویل شود و با تاکید وزیر راه و شهرسازی این تعهدات در ابتدای سال آینده به‌طور کامل تکمیل می‌شود و تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گفته سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید، واحد‌های باقی‌مانده مسکن مهر با کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

جعفری بیان‌داشت: در نشست شورای مسکن که چندی پیش به ریاست وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، تامین بودجه و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل واحد‌های مسکونی مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن مورد تاکید قرار گرفت.

وی توضیح‌داد: در برنامه است تا در اولویت نخست، واحد‌های مسکونی مهر نیمه کاره و در مراحل پایانی کار به اتمام برسد و تحویل متقاضیان بشود. در اولویت بعدی در برنامه است تا بانک مسکن با اتخاذ تصمیم‌هایی اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل زیرساخت‌ها تامین کند تا تعهدات به جای مانده از گذشته در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: امروز یکی از موضوعات اصلی شهر‌های جدید، ایجاد فرصت برای تولید مسکن بر اساس تعهدی است که دولت سیزدهم برعهده شهر‌های جدید نهاده است. به‌طور حتم در کنار موضوع تولید مسکن توجه به زیرساخت‌ها و کیفیت زندگی در دستور کار است. رسیدن به کیفیت زندگی و تامین سرانه‌های مسکن در اولویت برنامه‌های شرکت عمران شهر‌های جدید است.

وی اعلام‌کرد: شرکت عمران شهر‌های جدید فقط به دنبال تولید مسکن نیست، بلکه به دنبال زیست‌پذیری شهر‌ها و حل مساله مسکن است؛ برای رسیدن به این مهم توجه به زیرساخت‌ها، سرانه‌های خدماتی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، امنیتی و مسائل اجتماعی در دستور کار قرار دارد. بدین معنا در کنار وعده مسکن تامین زیرساخت‌ها و سرانه‌ها برای زندگی مطلوب شهری در دستور کار خواهد بود. برچسب ها: معاون وزیر راه ، وزیر راه و شهرسازی ، علیرضا جعفری ، شرکت عمران شهرهای جدید ، جعفری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معاون وزیر راه وزیر راه و شهرسازی علیرضا جعفری شرکت عمران شهرهای جدید جعفری شرکت عمران شهر های جدید وزیر راه و شهرسازی دستور کار باقی مانده زیرساخت ها مسکن مهر واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد