Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده بعد از ظهر شنبه در دیدار با خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از خبرنگاران باید به صورت قانونی و با بهره گیری از ظرفیت‌های محلی باشد، اظهار کرد: بخشی از اقدامات نمایندگان مجلس در دو سال اخیر در راستای کار خبرنگاران و آگاهی بخشی به جامعه بوده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان باید به صورت داوطلبانه جهت رفع مشکلات خبرنگاران گام بردارند، افزود: خبرنگاران در صف اول جبهه فرهنگی کشور هستند و مایل هستیم رسانه‌های داخلی توسط صاحبان قدرت به رسمیت شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران به گونه‌ای است که می‌توانند مشاور رسمی مسئولان و مدیران نیز باشند لذا باید زمینه شنیده شدن مشکلات آنها فراهم شود.

آقازاده بیان کرد: تعطیلی کارخانجات و بی توجهی به صنعت، کشاورزی و گردشگری استان گیلان باعث بیکاری هزاران نفر و افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی با اشاره به اینکه با بی توجهی به فعالان عرصه فرهنگ و رسانه‌ها خیانت کرده‌ایم، افزود: قلم خبرنگاران بهترین فرصت برای جلوگیری از مفاسد است.

۷۰ درصد جمعیت رسانه گیلان بسیجی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این نشست رسانه را فضایی برای تربیت کادر انقلابی عنوان کرد و افزود: ۷۰ درصد جمعیت رسانه گیلان بسیجی هستند و اقدامات ارزشمندی برای رفع مشکلات انجام می‌دهند.

مهدی پارسا با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در مقابله با توطئه‌های دشمنان، بیان کرد: امروز دشمنان ما با قدرت و امکانات کامل در پی فتنه انگیزی هستند لذا باید با جدی گرفتن فضای رسانه و حمایت از خبرنگاران با نقشه‌های آنها مقابله کنیم.

وی با انتقاد از رشد بی رویه رسانه‌ها، گفت: بسیاری از افرادی که مجوز تأسیس یک رسانه را می‌گیرند سواد این کار را ندارند و باید جلوی آنها گرفته شود.

ضرورت پیگیری مطالبات خبرنگاران از طریق مجلس

مسئول امور بانوان بسیج رسانه گیلان نیز با اشاره به مشکلات خبرنگاران بیان کرد: پیگیری بیمه، مسکن و داشتن درآمد ثابت از جمله مهمترین مطالبات خبرنگاران فعال استان است.

محدثه فردی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس جهت رفع مشکلات و پیگیری مطالبات خبرنگاران، تصریح کرد: حل مشکلات خبرنگاران باید از طریق قانونی و با همکاری مجمع نمایندگان استان صورت گیرد.

کد خبر 5406258

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه سید علی آقازاده بسيج رسانه گيلان بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس سیل هرمزگان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند

بهروز محبی نجم‌آبادی درباره شرایط اقتصادی کشور و اصلاح سیاست‌های ارزی دولت اظهار کرد: در کشور در حوزه ارزی نیاز‌های کاذب و واقعی داریم و دولت باید تمرکز خود را بر نیاز‌های واقعی بگذارد و اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره نزند. ما باید با تهاتر و استفاده از سایر ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند و سایر شیوه‌هایی که داریم تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.

وی ادامه داد:با صادرات ویژه و تولید صادرات محور تلاش کنیم که ارز آوری را در کشور به صورت جدی پیگیری کنیم و اگر این اتفاق عملی شود، قطعا نیاز واقعی به ارز کاهش پیدا می‌کند و ما می‌توانیم به راحتی پاسخگوی نیاز‌های کشور باشیم.  

منتخب مردم سبزوار برای مجلس دوازدهم افزود: تا زمانی که نگاه سرمایه‌ای به ارز داشته باشیم و افراد ارز را مانند یک کالا مبادله کنند و عرضه و تقاضا تعیین تکلیف کنند همین مشکلات وجود خواهد داشت؛ بنابراین مسئولان ما باید بدانند که در بحث ارز باید تلاش کنیم قانون مالیات بر عایدی سرمایه را به نتیجه برسانیم. در این زمینه  شورای نگهبان می‌تواند کمک کند که در همین مجلس این موضوع را به نتیجه برسانیم.

محبی تاکید کرد: قانون مالیات بر عایدی سرمایه مشکلات ما را حل خواهد کرد. این قانون باعث می‌شود که نقدینکی به جای آن که به سمت سوداگری ارز رود به سمت تولید برود. تا زمانی که تولید در کشور به صورت جدی سود آوری برای مردم نداشته باشد قطعا رفتن به سمت دلالی ارز و سایر مشکلات در این حوزه وجود خواهد داشت و این‌ها همه ما را دچار مشکل خواهد کرد  و اقتصاد و شاخص‌های اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند