Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش نیروهای خدمات رسان محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه طی بارش‌های اخیر هیچگاه مسدود نشد و گردنه سرمیل در شهرستان دالاهو نیز بعد از چند ساعت سریعاً بازگشایی شد.

وی افزود: هم اکنون ۱۴ محور روستایی در استان کرمانشاه مسدود است که در برخی از آنان کولاک وحود دارد و نیروهای راهداری در تلاش هستند این محورها مجدد بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: محور تازه آباد به ازگله مجدد به دلیل وزش باد شدید و کولاک مجدد مسدود شده است.

ظهرابی با اشاره به قطعی برق در روستاهای استان کرمانشاه، بیان کرد: در حال حاضر برق ۳۳ روستا در ثلاث باباجانی و جوانرود قطع بوده که تعداد این روستاها که طی بارش گذشته برق آنها قطع شده بود از ۱۹۰ روستا کاهش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: برق روستاهای نودشه، نوسود و باینگان که طی روزهای گذشته قطع شده بود مجدد وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: طی بارش‌های اخیر به ۲ هزار و ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی، امدادرسانی شده و ۱۶ خانم باردار نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

ظهرابی اضافه کرد: همچنین علوفه دام مورد نیاز عشایر استان نیز تأمین و در اختیار آنها قرار گرفته است.

کد خبر 5406254

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه برق ثلاث باباجانی شهرستان جوانرود بارش برف برف و کولاک راهداری راه روستایی بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس سیل هرمزگان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر ایران محصول ابردزدی و بارورسازی ابرها است؟
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش