Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز اورژانس تهران از افزایش مسمومیت با مونوکسید کربن طی هفته گذشته خبر داد.

دکتر یحیی صالح طبری در گفت و گو با ایسنا، درباره حوادث هفته گذشته که از ۲۴ دی تا ۱ بهمن ماه رخ داده است اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۱۹۱۵۷ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که در پی این ماموریت ها ۴۰۶۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵۰۹۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت ۴۵۶۴۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد ۳۹۹۰ تماس مربوط به مشاور کرونا و ۲۴۰۴ تماس نیز مربقوط به تماس مزاحمان با این مرکز بوده است.

دکتر طبری با بیان اینکه از مجموع ماموریت های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۰۳۹مورد حوادث ترافیکی و  ۱۷۱۱۸ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است، گفت: مهمترین حادثه ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به تصادفی با ۷ مصدوم بود.

وی در خصوص آمار مسمومیت با مونوکسید کربن نیز گفت: در این بازده زمانی ۱۲۲ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

دکتر طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۳ سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس مونو کسید کربن طی هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران