Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@07:32:07 GMT

صف‌های خرید و فروش سهام در دوم بهمن

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۴۲۴

صف‌های خرید و فروش سهام در دوم بهمن

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۷۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۷۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۷۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۷۲ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۳۱ واحد در ارتفاع ۳۳۶ هزار و ۴۷۱ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۰ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۵۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، ارفع و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۷۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۷۷ واحد در ارتفاع ۳۳۶ هزار و ۱۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، ارفع و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۵۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۶۴۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۱۰۲ واحدی در ارتفاع ۳۳۴ هزار و ۵۳۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، نوری و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۶۷ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، کگهر و ارفع بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. در این لحظات ۳۷ نماد در صف خرید و ۱۷۷ نماد در صف فروش هستند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهام سهام عدالت سهام آسیایی سهام آسیا واحد در ارتفاع یک میلیون بیشترین تاثیر را بر شاخص دقایق بازار شاخص کل بورس با رشد واحدی قرار گرفت بورس داشته اند واحد قرار گرفت رشد ۶ هزار شاخص فرابورس فرابورس نیز هزار و ۶ سه نماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس