Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل عصر شنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و کمتر از ۱۰۰ راه روستایی در استان هنوز بازگشایی نشده که پیش‌بینی می‌شود ظرف ۲۴ ساعت آینده راه این روستاها که عمدتاً در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور هستند، بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید کمال‌الدین میرجعفریان تلاش سخت و طاقت‌فرسای راهداران را در ۱۰ روز اخیر برای بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی یادآور شد و تصریح کرد: در کنار راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت‌های پیمانکاری و عمرانی که وسائط سنگین نقلیه خود را در اختیار راهداری قرار دادند، سپاه پرتلاش نیز به میدان آمده تا به بازگشایی راه‌های روستایی و حوالی شهرها کمک کند.

وی گفت: تیپ حضرت عباس (ع) در کنار حوزه مقاومت شهری، در مناطق ۱۳ گانه سعی دارند تا کوچه‌ها و معابر مختلف را بازگشایی کرده تا هموطنان در تأمین نیازها و ارزاق خود دچار مشکل نشوند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: شهرداری نیز با تمام توان سعی دارد تا در کنار بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر، برای بازگشایی کوچه‌ها نیز اقدامات سریع و لازم را انجام دهد تا شهر اردبیل به حالت عادی بازگشته و از فردا شاهد تردد راحت دانش‌آموزان در دوره دوم متوسطه باشیم.

میرجعفریان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سعی بر این خواهد بود تا با اعلام هواشناسی برای بارش‌های احتمالی پیش رو در بهمن و اسفندماه نیروها به حال آماده‌باش درآمده و با به روزرسانی امکانات و تجهیزات بیشتر و بهتر بتوانند در داخل شهر و جاده‌ها خدمات‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به کولاکی بودن برخی از جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور همچنان از هموطنان انتظار می‌رود از تردد نابجا و سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و راهداران را به باز نگه داشتن راه‌های اصلی و فرعی کمک کنند.

کد خبر 5406304

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف برف و کولاک راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل استاندار اردبیل بنیاد مسکن راه و شهرسازی اردبیل بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس سیل هرمزگان آمار کرونا اصلی و فرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد