Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:12:38 GMT

شیمبا پرماجراترین بازیکن حاضر در آزادی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۶۷۶

شیمبا پرماجراترین بازیکن حاضر در آزادی (عکس)

مهاجم برزیلی فولاد خوزستان که برترین گلزن این تیم نیز محسوب می‌شود، در شرایط ویژه ای برابر پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که جواد نکونام با توجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و عدم حضور در نقل و انتقالات تابستانی بعید است تصمیمی برای جدایی بازیکنان تیمش داشته باشد، لوسیانو ژریرا جدی‌ترین گزینه انتقال این باشگاه محسوب می‌شود که با پیشنهاداتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدی ترین پیشنهاد این مهاجم برزیلی از سوی باشگاه پرسپولیس طی درخواست کتبی به باشگاه فولاد خوزستان ارسال شده است و آنها بعد از اینکه عیسی آل کثیر را به دلیل مصدومیت از دست داده اند امیدوار به جذب این مهاجم هستند. شیمبا اکنون در ترکیب تیمش برابر پرسپولیس قرار گرفته و یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های تیم نکونام را نیز برابر حریف شکل داده است.

 

باید دید در نهایت نکونام راضی به انتقال مهاجم برزیلی تیمش در بازار زمستانی خواهد شد یا خیر و اینکه این مهاجم در بازی امروز چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

پرسپولیس تهران فولاد خوزستان لوسیانو پریرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران فولاد خوزستان لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی