Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آبیک گفت: مبارزه با پدیده اعتیاد در این شهرستان با کمک مسئولان ذیربط موفق بوده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز شنبه دهمین جلسه ستاد هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک به ریاست فرماندار شهرستان آبیک و باحضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام احمدپور فرماندار در این جلسه اظهارداشت: آبیک در حوزه اشتغال در ردیف شهرستان های پیشرو استان محسوب می شودو اکثر واحدها همچنان درخواست جذب نیروی انسانی دارند.

وی اضافه کرد: در خصوص اشتغال بهبودیافتگان اداره بهزیستی بعنوان حلقه اتصال کمپ ها و واحد‌های تولیدی، بایستی برای معرفی معتادان بهبود یافته از نظر روانی و جسمانی به واحد‌های تولیدی متقاضی نیروی کار اقدام کند تا این افراد در جامعه رها نشوند.

احمدپور گفت: شهرداری ها در جمع آوری معتادان متجاهر از نگاه تکلیفی دوری کنند زیرا پرداخت ارزش افزوده شهرداریها بستگی به پرداخت بدهی آنها به کمپ هاست که دراین راستا شهرداری ها موظفند ماهیانه 20 میلیون تومان به حساب واسط در شهرستان آبیک واریز کنند. 

فرماندار آبیک با اشاره به افزایش آمار کشفیات مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی شهرستان آبیک در یک سال گذشت اظهارداشت: با کمک مسئولان شهرستان آبیک در حوزه مبارزه با مواد مخدر بویژه در حوزه آموزشی و اجرای مصوبات موفق عمل شده است.

احمدپور با تشکر از رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک در اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر افزود: اقدام دستگاههای ذیربط در جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان در فصل سرما، نگاهی انسان دوستانه به معتادان است.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: امروز در بین مردم بخصوص خانواده ها حساسیت زیادی در زمینه اعتیاد ایجاد شده است که ناشی از فرهنگ سازی انجام شده است اما همچنان اقدامات زیادی باید صوزرت گیرد تا با این بلیه مبارزه کنیم.

وی اظهارداشت: سوداگران مرگ با تامین و توزیع متنوع مواد مخدر صنعتی موجب شده اند از غافله عقب بمانیم که این موضوع نیازمند اهتمام بیشتر در امور فرهنگی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان، دانشجویان و کارگران است.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در ابعاد مختلف موفق بوده ایم و توانسته ایم افراد زیادی را از چنگال اعتیاد نجات داده و به جامعه بازگردانیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری آبیک مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک

جعفر زارع اینانلو رئیس اداره گاز شهرستان آبیک گفت: با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری که سال گذشته در شهرستان آبیک صورت گرفت، ۱۰۳۴ مورد اشتراک جدید نیز پذیرش شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات شبکه و تعمیرات ابزار دقیق به‌صورت عملی در این شهرستان، گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۱ مورد اتصال مفصلی و ۹۴۳ مورد کوپلینگ نصب شده است.

زارع اینانلو با بیان اینکه سال گذشته از شیرآلات و اتصالات ۱۲۵ ایستگاه تقلیل فشار رفع نشتی شده است، ادامه داد: سال گذشته ۵۵ مورد از شیر‌های مفقود و مدفون شده، نمایان‌سازی و تعداد ۶۳ مورد علمک ناایمن نیز از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۹ مورد علمک پلی‌اتیلن و فولادی نیز در سطح شهرستان نصب شد.

رئیس اداره گاز شهرستان آبیک بیان کرد: آبیک حدود ۱۳۰۰ کیلومتر مساحت، ۲ بخش، ۵ دهستان، ۵۶ دهیاری فعال و ۱۲۶ آبادی دارد و هم و غم ما ارائه خدمات شایسته به همه این نقاط است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه