Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه هفت با سرعت بیشتری اجرا و به پایان خواهند رسید تا بتوانیم با توان بیشتر در سال آینده پروژه‌های جدید در سطح منطقه شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم اکبری در بازدید از پروژه‌های عمرانی با بیان این مطلب که منطقه هفت شهرداری شیراز به وسعت یک هزار و ۸۰۰ هکتار در شمال شرقی شیراز واقع شده و مهاجرت به این منطقه بسیار زیاد است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته تعدادی از روستاهای همجوار به شیراز الحاق شده است بحث خدمات رسانی در این منطقه بسیار پررنگ است و به‌طور مستمر اجرای طرح‌های عمرانی شامل بزرگراه، خیابان، معبر و پارک در آن جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مورد نیاز منطقه که به داشتن فضایی برای تحرک و پویایی ساکنان به منظور افزایش سطح سلامت اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد احداث پارک ورزشی در شهرک صادقیه است.

شهردار منطقه هفت شیراز تصریح کرد: پارک موضوعی ورزشی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و دارا بودن ۱۸ رشته ورزشی در بولوار سلحشوران، شهرک صادقیه در حال احداث است.

اکبری افزود: با توجه اهمیت افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه و همچنین رفاه حال شهروندان احداث پارک‌های محلی در دستور کار قرار دارد و به همین منظور پارک نصر آباد در مجاورت قصر ابو نصر در حال احداث است و گونه‌های گیاهی و درختان متناسب با محیط در آن کاشته خواهد شد.

کد خبر 550522

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار منطقه هفت شیراز شهرداری منطقه هفت پروژه هاي عمراني پروژه های شهری فضاي سبز شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر

گفته‌ می‌شود که بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده که قرار است در آنجا ساختمانی از طرف شهرداری احداث شود. همچنین تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیش‌تر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است./چندثانیه

   

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر