Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی ، امیررضا رجبی افزود: طرح‎های مزبور در رسته های تولیدی شامل صنایع معدنی، ساختمانی، شیمیایی، غذایی، فلزی و غیرفلزی است که در شهرستان های بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، سبزوار، گناباد، نیشابور، زبرخان، فریمان، بینالود و مشهد به اجرا درآمده و برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کاتد مس، سموم و کود کشاورزی، کلرید پتاسیم، شستشوی کائولن، انواع چسب، انواع کاسه نمد، کنسانتره آهن، آهک هیدراته و میکرونیزه، ماسه ریخته گری و سیلیس دانه بندی، برش انواع سنگ، انواع سرم و الکترولیت مورد مصرف انسانی، اگزوز کامل، خمیر آلومینیوم، پروتئین بافت دار، قطعات بتنی، انواع بوش و پیستون خودرو و ساخت تجهیزات پزشکی و جراحی و وسایل ارتوپدی از جمله محصولات و زمینه های کاری این واحدهای تولیدی است.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۷۳۴ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۲۰۷ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۹۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال در خراسان رضوی فعال هستند که بیشترین حجم سرمایه‌گذاری صنعتی این استان به ترتیب متعلق به صنایع فلزی، صنایع غیرفلزی و معدنی، صنایع پتروشیمی و پلیمری است.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح طرح دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان ایران با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید و تیم‌های کردستان و فارس روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.   خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب  قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز، سوم شد. 

 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است