Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت مهاجم نیجریه‌ای و اسبق سرخپوشان بسته شد.

شکایت اوساگونا از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش باعث شد فدراسیون جهانی فوتبال حکم به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بزرگ تهرانی بدهد.

خبرگزاری فارس پیش از این هم اعلام کرده بود که پنجره پرسپولیس به دلیل شکایت اوساگونا بسته شده ( اینجا بخوانید)  اما این باشگاه اعلام کرد که به آن‌ها مهلت سه هفته‌ای داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با گذشت این زمان مشخص شد که پرسپولیس پول را پرداخت نکرده و پنجره نقل و انتقالاتی نیز با حکم فیفا بسته شد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت جریمه 96هزار دلاری محکوم شد.

در جریان بازی امروز پرسپولیس و فولاد، در وقت استراحت دو نیمه رضا درویش در مواجه با خبرنگارانی که در خصوص این مساله از او سوال می کردند با بی تفاوتی برخورد و از مقابل آه‌نها عبور کرد.

بعد از این خبر باشگاه پرسپولیس در واکنشی اعلام کرد؛  به دنبال شکایت اوساگونا و محکومیت پرسپولیس به پرداخت ۹۶ هزار دلار به علاوه سود ۵ درصد سالیانه آن، باشگاه پرسپولیس با تامین این مبلغ تلاش کرد پرونده این بازیکن نیجریه‌ای را مختومه کند اما به دلیل مشکلات تحریمی و انتقال پول، یکبار پول پس از انتقال برگشت خورد اما باشگاه مجددا اقدام به پرداخت پول کرد که طی دو سه روز آینده با نشستن به حساب وی، بزودی پنجره باز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس رضا درویش اوساگونا باشگاه پرسپولیس بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!