Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: طرح درج قیمت تولیدکننده نه تنها متوقف نشده بلکه با قدرت بیشتر در حال اجراست.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدصادق مفتح در ارتباط مستقیم با شبکه خبر در خصوص اینکه آیا درج قیمت تولیدکننده روی کالاها لغو نشده است، گفت: درج قیمت تولیدکننده روی کالاها حذف نشده و بحث‌هایی در خصوص لغو این طرح فضاسازی است و در هر طرحی به این گستردگی نقطه نظراتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی جلساتی که برگزار شد بحث بر این بود که جلسات کارشناسی ادامه پیدا کند و پیشنهاداتی که در جهت بهبود این پروژه و کارایی بهترین پروژه وجود دارد شناسایی و عملیاتی شود و این طرح طبقه متوقف نشده است بلکه ادامه کار با قدرت و قوت بیشتری انجام می‌شود.

مفتح اظهار کرد: در بازنگری‌ها واحدهای کوچک تولیدی مدنظر بود و اظهار نگرانی می‌شد که ممکن است واحدهای تولیدی نتوانند در فضای رقابت به خوبی عمل کنند.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بیان کرد: هر طرحی مرحله تکامل را طی می‌کند و به این معنا نیست که اصل طرح به تعویق بیافتد یا تصمیم دیگری گرفته شود.

وی عنوان کرد: بازنگری در طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها برای هماهنگی بین خرده فروش‌ها، عمده فروش‌ها، تولیدکنندگان و شبکه توزیع است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اظهار کرد: منافع این طرح به عامه مردم و مصرف‌کنندگان نهایی خواهد رسید و یکی از پروژه‌های اساسی و اصولی است که در کشور اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تولید کننده صمت وزیر صمت درج قیمت تولیدکننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی

کمال علیپورخنکداری کد خبر 6093418

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟