Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:00:47 GMT

اسماعیلی مقابل السد بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۲۴۵

اسماعیلی مقابل السد بازی می‌کند

هافبک ایرانی السد در ترکیب ابتدایی این تیم برابر السد حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"،  در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی با بهره‌مندی از فرشید اسماعیلی در فهرست نفرات خود، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه حمد الکبیر به مصاف تیم صدرنشین السد خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشید اسماعیلی که پس از سه مسابقه غیبت در ترکیب العربی در دیدار هفته گذشته لیگ ستارگان مقابل قطر اس. سی به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشت، امشب هم جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر السد است.

 

هافبک ایرانی العربی که شایعات زیادی درباره قطع همکاری‌اش با این باشگاه مطرح شده، امشب هم در ترکیب دیدار حساس مقابل السد قرار گرفته تا هشتمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام بدهد و دومین گل فصل‌اش را به ثمر رساند.

 

یاران اسماعیلی با ۲۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاده‌اند که در صورت پیروزی مقابل تیم بدون شکست السد، صعود یک پله‌ای خواهند داشت و موقتا بالاتر از الغرافه قرار می‌گیرند.

 

قطر العربی فرشید اسماعیلی السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر العربی فرشید اسماعیلی السد لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای تقابل با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

اوسمار ویرا برای این بازی تیمش را با این ترکیب به میدان می‌رفستد: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم