Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:54:55 GMT

مقاومت امروز قویتر و مؤثرتر از گذشته است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۳۹۹

مقاومت امروز قویتر و مؤثرتر از گذشته است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، مقاومت امروز قدرتمندتر و با صلابت‌تر از گذشته شده است.

به گزارش مشرق، محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگویی با رادیو قدس تاکید کرد امروز ملت فلسطین به چنان قدرتی رسیده است که می‌تواند به سهولت تل‌آویو را هدف قرار داده و معادلات بازدارندگی خود را به دشمن صهیونیستی دیکته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رهبر جهاد اسلامی که به مناسبت بیست و دومین سالگرد عملیات عملیات شهادت طلبانه بیت لید سخن می‌گفت تاکید کرد، این عملیات (که شماری از نظامیان صهیونیست را مورد هدف قرار داد) باعث شد تا صهیونیست‌ها و اسحق رابین نخست وزیر وقت این رژیم هم استیصال خود را در برابر مبارزات ملت فلسطین اعلام کند.

او تاکید کرد تاریخ ملت فلسطین مملو از عملیات قهرمانانه‌ای است که با خون این ملت مسجل شده است، این نوع عملیات تا زمانی که اشغالگران در خاک فلسطین حضور داشته باشند ادامه خواهد یافت و سرایا القدس به همراه احاد ملت فلسطین بسیاری از معادلات بازدارندگی را به وجود آورده اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تل آویو جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین تل آویو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس و خروج نظامیان اسرائیلی از غزه را نمی پذیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره تغییرات ایجاد شده گفت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید.

این رهبر حماس افزود: اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با برادران مصری هستند تا به پیشنهادی برسند تا حماس و مقاومت بتواند آن را قبول کند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در همین ارتباط رسانه ها گزارش دادند که عباس کامل، رئیس دستگاه اطلاعات مصر امروز به فلسطین اشغالی سفر می کند و قرار است با مقامات صهیونیستی برای احیای مذاکرات بر سر مبادله اسرا دیدار ‌و گفت‌وگو کند.

203 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، 34305 نفر به شهادت رسیده و 77293 تن دیگر زخمی شده‌اند، پیکر هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مدفون است. از بامداد امروز نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش اشغالگر مناطق مختلف از شمال تا جنوب باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر مقامات رژیم تل‌آویو همچنان از قریب‌الوقوع بودن یورش زمینی به رفح سخن می‌گویند.

در سطوح سیاسی نیز شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ و شورای وزیران این رژیم به زودی در خصوص ادامه مذاکرات یا آغاز یورش به رفح تصمیم‌گیری خواهند کرد.

طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگحماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • طوفان الاقصی فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کرد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم