Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن شاکری گفت: برابر گزارش واصله به ماموران آگاهی فردی پس از مصرف مواد مخدر در جمع دوستان اعلام کرده سال‌ها پیش دختری را از بالای کوه به پایین پرتاب کرده و به قتل رسانده است.

قاتل دختر روستایی در دام پلیس فیروزکوه

به گزارش رکنا، وی افزود: پس از کسب خبر بلافاصله ماموران به جستجوی پرونده‌های سال‌های قبل پرداختند و در سال ۷۹ با پرونده‌ای با عنوان سقوط دختر ۱۹ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تحقیقات از ریش سفیدان و اهالی روستا‌های شهرستان، ماموران پی بردند که در سال ۱۳۷۹ دختری ۱۹ ساله از بالای کوه به پایین پرتاب شده و خانواده مقتول به خیال اینکه فوت دخترشان بر اثر سانحه بوده جنازه مقتول را خاکسپاری نمودند.

سرهنگ شاکری افزود: با هماهنگی با مقام قضایی و انجام تحقیقات فنی - پلیسی بالاخره پس از ۵ روز متهم لب به سخن گشود و اعتراف کرد.

متهم در مصاحبه با ما گفت: من با مقتول همسایه بودم که در اردیبهشت سال ۱۳۷۹ در کوه مشغول چیدن سبزی و قارچ کوهی بودم و در مسیر برگشت با او روبرو شدم و پس از جر و بحث دچار غش شد و از کوه به پایین پرت شد و من هم، چون ترسیده بودم صحنه را ترک کردم.

وی افزود: بعد از ۲۴ ساعت اهالی روستا موفق به کشف جسد این دختر در پایین کوه شدند که دچار جراحت و شکستگی زیادی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل سقوط دختر جسد اخبار حوادث قتل جنایت فیلم دختر روستایی فیروزکوه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت گلشیفته فراهانی بازار آزاد برف گلشیفته فراهانی عکس تتلو اینستاگرام تتلو امیر تتلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو