Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی که داشت گفت: ادامه جنگ در یمن خواست رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

خبرگزاری میزان – خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی که به مناسبت راهپیمای گسترده‌ در غزه در همبستگی با ملت یمن و در مخالفت با حملات دیوانه‌وار ائتلاف سعودی داشت، گفت: ائتلاف سعودی کاری در حمایت از فلسطین یا لبنان در مقابل اشغالگران اسرائیلی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش‌های عربی کاری به منظور آزادسازی فلسطین نکرده اند و ماموریت آن‌ها حفظ تاج و تخت‌ها از خشم ملتهاست.

وی همچنین اضافه کرد: جنگنده‌های عربی به جای یاری قدس و فلسطین، غیرنظامیان بی گناه در یمن را مورد هدف قرار می‌دهند. از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی می‌خواهیم که برای توقف حمله به یمن اقدامی انجام دهند و به حرکت درآیند.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین همچنین شدیدا از حملات ائتلاف سعودی به ملت مظلوم یمن انتقاد کرد و خواستار توقف این جنگ بیهوده شد و ادامه آن را خواست رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست.

البطش ادامه داد: جنگ بیهود و دیوانه وار علیه یمن به نفع اسرائیل و منافع آمریکا در منطقه است. ما خواستار برگزاری تظاهرات ضد هدف قرار دادن غیرنظامیان و بالا بردن صدای امت اسلامی برای توقف جنگ یمن هستیم. راه قدس از حمله ائتلاف سعودی به افراد بی گناه در یمن نمی‌گذرد. ما خواستار تشکیل ائتلاف عربی در حمایت از غزه و فلسطین با پول و سلاح هستیم. میلیارد‌ها پولی که در جنگ علیه یمن هزینه می‌شود و سربازان سعودی و سودانی و دیگران همگی نفعش به رژیم صهیونیستی می‌رسد.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: جنگ ائتلاف عربی به رهبری سعودی و امارات علیه یمن بیهوده است و استفاده کننده بزرگ از این جنگ اشغالگران اسرائیلی و آمریکا هستند. اسرائیل و آمریکا حامی اصلی ادامه جنگ علیه یمن از سال ۲۰۱۵ هستند تا منابع یمن نابود و مردم این کشور قربانی شوند. هدف این است که نگاه‌ها از آزادسازی فلسطین منحرف شود.

وی مجددا از انفعال اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در این باره انتقاد کرد و افزود: مهمات و سلاحی که در جنگ علیه یمن استفاده می‌شود قادر به آزادسازی فلسطین از لوث رژیم صهیونیستی است.

البطش همچنین با ابراز انزجار خود از حملات ائتلاف سعودی و تسلیت به خانواده شهیدان در یمن، تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند خواست خود را بر ملت یمن دیکته کند. کشتار‌هایی که ائتلاف عربی در یمن مرتکب می‌شود همانند لکه ننگی بر پیشانی کشور‌هایی است که در قتل کودکان و زنان و غیرنظامیان بی گناه شریک هستند. ائتلاف عربی در قبال کشتار غزه و یهودی سازی قدس و حرم الابراهیمی ساکت است و کاری انجام نمی‌دهد و در عوض جنگنده‌های این ائتلاف غیرنظامیان را در یمن هدف قرار می‌دهند. این جنگنده‌ها به جای اینکه صهیونیست‌ها را هدف قرار دهند غیرنظامیان در یمن را هدف قرار می‌دهند. ما گزینه‌ای غیر از اینکه صدایمان را در مخالفت با قتل بی گناهان در یمن بلند کنیم، نداریم.

بیشتر بخوانید: واکنش‌ها به حمله مرگبار عربستان به زندان صعده/هشدار یمن به امارات

انتهای پیام/

برچسب ها: جهاد اسلامی جنگ در یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهاد اسلامی جنگ در یمن جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی ائتلاف سعودی ائتلاف عربی هدف قرار علیه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم

وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در فلسطین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد کابل از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان در بیانیه‌ای به کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» در شهر خان یونس فلسطین واکنش نشان داد.

در این بیانیه وزارت خارجه حکومت طالبان آمده است: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه این بیمارستان که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکومیت این جنایات تصریح کرد افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در پیامی درباره فلسطین گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند طالبان: کشورهای اسلامی برای توقف نسل‌کشی در غزه کاری کنند طالبان: نشست دوحه به جای افغانستان باید بر وضعیت غزه و فلسطین تمرکز می‌کرد

وی تاکید کرده بود: «ما از تمام کشورهای اسلامی حتی جهان می‌خواهیم که هرچه زودتر دست ظلم رژیم اسرائیل را کوتاه سازند تا در آنجا تجاوز پایان یابد، به ویژه امت اسلامی مسئولیت دارد که از داعیه فلسطینیان مظلوم حمایت کامل نماید و با یک صدا در محدوده امکانات خویش در کنار فلسطینی‌ها بایستند».

آخندزاده اعلام کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون  هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند