Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات حشد الشعبی اعلام کرد: در برابر هرگونه نفوذ باندهای تروریستی داعش هوشیاری و احتیاط شدیدی وجود دارد و مرز با سوریه توسط سه خط امنیتی یگان‌های حشد الشعبی تامین می‌شود.

به گزارش مشرق، فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در غرب استان نینوا در شمال غرب عراق تاکید کرد، باندهای تروریستی داعش قادر به کنترل هیچ منطقه‌ای در استان نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خضیر المطروحی» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در غرب نینوا در گفت‌وگو با موازین نیوز تاکید کرد:  در برابر هرگونه نفوذ باندهای تروریستی داعش هوشیاری و احتیاط شدیدی وجود دارد و مرز با سوریه توسط سه خط امنیتی یگان‌های الحشد الشعبی تامین می‌شود.  

وی افزود: واحدهای نظامی در این منطقه کافی است و اگر هم گهگاهی شاهد بروز حوادثی در اینجا و آنجا باشیم، باز این عناصر نمی‌توانند منطقه‌ای را اشغال یا به کنترل خود در آورند.

شهر الحکسه در شمال شرق سوریه امروز شنبه هم شاهد درگیری شدید بین نیروهای امنیتی کُرد و عناصر داعش در پیرامون زندان الثانویه الصناعه این شهر بوده است.

به گزارش رسانه های سوریه صداهای تیراندازی در این شهر بین نیروهای دموکراتیک سوریه و داعش از سه روز پیش متوقف نشده است

ناآرامی های اخیر با حمله گروهی از تروریست‌های داعش با خودروی بمب‌گذاری شده به زندان الحسکه آغاز شد که به دنبال آن جمعی از تروریست‌های زندانی موفق به فرار از زندان و نفوذ به محله‌های شهر الحسکه شدند.

در همین حال و به دنبال فرار عناصری از داعش از زندان الحسکه نیروهای امنیتی عراق تدابیر خود را در مرز با سوریه شدت بخشیدند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق هم تدابیری را برای پشتیبانی از نوار مرزی با سوریه به کار گر فته و واحدهایی از ارتش و برخی پهپادهای سرویس اطلاعات نظامی عراق هم به آنجا اعزام شدند.

منابع عراقی می‌گویند که به نیروهای عراقی مستقر در مرز با سوریه برای ممانعت از نفوذ هر تروریست فراری در سوریه به داخل خاک عراق دستورات اکیدی شده است.

طول نوار مرزی مشترک بین عراق و سوریه به بیش از ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد  که در سوریه از الحسکه در شرق تا شرق  استان حمص را شامل می‌شود و در سمت عراق به موصل و الانبار ختم می‌شود. استان نینوا حدود ۲۶۶ کیلومتر مرز مشترک با سوریه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت استان نینوا عراق الحشد الشعبی داعش نیروهای دموکراتیک سوریه سوریه عملیات الحشد الشعبی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مرز با سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران