Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:40:50 GMT

دانشگاه علوم پزشکی حضوری شد+ نامه وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۳۷۳

دانشگاه علوم پزشکی حضوری شد+ نامه وزارت بهداشت

حضوری شدن دانشگاه‌های علوم پزشکی از نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت رسمی توسط معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت ترم آینده کاملاً حضوری شد، متن نامه به شرح ذیل است:

"به پیوست نامه شماره ۱۷۹۰۴۳ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ وزیر محترم کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست محترم جمهوری، مبنی بر اینکه: کلیه کلاس های درس به ویژه برگزاری امتحانات و دفاع از پایان نامه های تحصیلی به صورت حضوری برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی) ضروری و الزامی است.

جهت استحضار و اجرا ارسال می‌گردد."

کد خبر 550566

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حضوری شدن دانشگاه علوم پزشکی حضوری شدن دانشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی