Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌محمد قادری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری بهزیستی استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل گفت: همه کارکنان مجموعه بهزیستی از سالهای گذشته تا کنون بدون وقفه در حال انجام ماموریت هستند، ولی آنچه که مهم است داشتن انگیزه در هر سمت و مسئولیت است. 

وی با اشاره به اینکه توفیق خدمت در سازمان حمایتی بهزیستی را باید قدردان بود و این خدمت باید با عشق عجین باشد، بیان کرد: اعتقاد قلبی و باور کارکنان در سازمان بهزیستی نشاندن لبخند رضایت بر روی لب های جامعه هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور هدف از سفرهای استانی خود را دریافت ایده های برتر و نو در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف بر شمرد و اظهار داشت: باید در سازمان بهزیستی شایسته سالاری ایجاد شود تا بازخورد آن در رضایتمندی از خدمات منعکس شود و به مددجویان تحت حمایت مشهود باشد. 

وی ادامه داد: همه کارکنان و کارشناسان در اقصی نقاط کشور در سازمان بهزیستی ابداعات نوآورانه و پیشنهادات سازنده خود را در پیشبرد اهداف سازمان بیان کنند.

قادری با بیان این که برخی از فعالیت های سازمان بهزیستی با همراهی و همکاری و در قالب کمیته مشترک اجرایی می شود، بر ساماندهی معتادان متجاهر طبق ماده ۱۶ تاکید کرد. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کارکنان سازمان بهزیستی همواره با رعایت تکریم انسانی این نگاه را به جامعه هدف خود منتقل می کنند.

 بهزیستی استان سمنان بیش از ١٣ هزار مددجوی حوزه توانبخشی را تحت حمایت دارد و بیش از ۲۰۰ فرزند بدون سرپرست و یا فاقد سرپرست موثر در ۱۰ خانه شبانه روزی خدمات حمایتی و مراقبتی خدمت دریافت می‌کنند. 

برچسب‌ها سازمان بهزیستی آسیب های اجتماعی سمنان ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی آسیب های اجتماعی سمنان سازمان بهزیستی آسیب های اجتماعی سمنان ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد